mamarama og lille banan Skrevet 25. februar 2009 #1 Skrevet 25. februar 2009 hvordan får jeg limt samme fire bilder til ett? som i en kollasje. jeg har fire bilder av mini som jeg gjerne skulle fått satt sammen til ett bilde. jeg har ms paint...litt hjelp?
UnePune äntligen hemma! Skrevet 25. februar 2009 #3 Skrevet 25. februar 2009 Jeg bruker photoshop 1. Åpne det ene bildet. --> Canvas size : dobler lengden og bredden(hvis alle bildene har samme størrelse), og gjør så det blir øket under og på høyre side(feks) 2. Flytter de andre bildene over på første bildet der det nå er ledig plass til 3 ekstra bilder.
mamarama og lille banan Skrevet 25. februar 2009 Forfatter #4 Skrevet 25. februar 2009 takk for hjelpen! det var likt i ms paint også sliter litt siden ikke alle bildene er like store, men får det sikkert til
ApriIbaby Skrevet 25. februar 2009 #5 Skrevet 25. februar 2009 Synes du skal lste ned gratis programmet Picasa 3. der kan du gjøre dette og mye annet morro mye enklere enni photoshop eller Elements om du vil fort i gang
mamarama og lille banan Skrevet 25. februar 2009 Forfatter #6 Skrevet 25. februar 2009 det skal jeg prøve! ble bare surr når bildene ikke var like store
UnePune äntligen hemma! Skrevet 25. februar 2009 #7 Skrevet 25. februar 2009 For å redigere størrelsen på bildet: Edit --> transform --> scale (bare pass på at størrelsesforholdet er samme, hos meg er det en knapp øverst som ser ut som et liggende åttetall.
NokErNok Skrevet 25. februar 2009 #8 Skrevet 25. februar 2009 jeg bruker picasa 3 og er kjempe fornøyd!!! oversiktelig og greit:) du finner fort ut hvordan ting fungerer der!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå