Gå til innhold

Klage litt over en mulig umulig graviditet....

Anbefalte innlegg

Skrevet

må bare få ut noen frustrasjoner...

jeg er i mammapermisjon og fikk tidlig lyst på enda en baby..

Men etter mange diskusjoner med sambo fant vi ut av at vi måtte vente litt for å få bygd oss hus før vi før flere barn. Hadde akkurat startet å glede meg litt over tanken på å få tilbake kroppen min igjen. veier nå 20 kg mer enn hva jeg gjorde før jeg ble gravid så å komme tilbake til normalvekt gir meg litt kribleng i kroppen kan man si..

Så skjedde det som ikke skulle skje...bruker kondom som prevansjon,men det fungerte ikke helt som det skulle gjort...og uhellet skjedde da på toppen av alt under eggløsningen..

jeg vet det..hadde vært fullt mulig å kjøpe en angrepille,men det byr meg rett og slett litt imot..

Vi vil ikke få noe problem om jeg skulle være gravid på nytt,men det ville ikke vært det ideelle tidspunktet kan man si....

så nå sitter jeg er her med nerver på høykant...

Skulle jeg være gravid så blir alt bra og vi kommer til å glede oss...

men...

jeg krysser fingrene for at jeg ikke er det...huff..føles litt ekkelt å si at jeg håper jeg ikke er gravid...men..ja..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe. Skjønner dilemmaet ditt:-)

Jeg opplevde nesten det samme i fjor; gikk på minipiller, men hadde flere dager med dårlig mage, og både samboer og jeg visste vi tok en sjanse da vi hadde sex som vanlig likevel. 2-3 dager etter sex merket jeg at jeg hadde EL. Jeg tenkte at jeg kanskje skulle løpe og få kjøpt en angrepille i siste liten, men unnskylte meg med at det uansett var for sent... Vel, tre uker senere testet jeg positivt. Resultatet er verdens flotteste prins, hehe. Dette er vært tredje tette barn.

Det finnes vel egentlig ikke noe perfekt tidspunkt å få barn. Like greit å få de tett. Og ingen har noen garanti for å bli gravid på det tidspunktet det "passer" heller.

Lykke til uansett:-)

Skrevet

Ja ungene er nydelige uansett hvor planlagt eller uplanlagte de er..uten tvil... men økonomisk sett kunne det ikke blitt et værre tidspunkt å bli gravid på...

Tenkte egentlig å tyne sparepengene våre slik at jeg kunne være hjemme med minstemann litt ekstra,men skulle jeg bli gravid nå så må man jo bare innstallere minstemann også i barnehagen ASAP slik at jeg får opptjent med ny persmisjonsrett... ikke ønskelig situasjon overhodet,men der er isåfall ingen annen mulighet...

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...