Go74 Skrevet 25. februar 2009 #1 Skrevet 25. februar 2009 Var på kontroll idag (35+2), og fikk beskjed om at jeg hadde litt eggehvite i urinen. Har litt hevelse, men ikke mye. Jordmor sa at jeg måtte slappe av og komme på ny kontroll i neste uke. Er dette tegn på begynn svangerskapsforgiftning? Kan jeg gjøre noe for at det ikke skal utvikle seg?
Hera Skrevet 25. februar 2009 #2 Skrevet 25. februar 2009 Jeg har hatt eggehvite i urinen stort sett hele svangerskapet, og har fått beskjed om at jeg har en svak forgiftning. Jeg har i tillegg høyt blodtrykk, mye vondt i hodet og vann i kroppen. Det viktigste du kan gjøre er å ta det med ro, og hvile masse. Kjedelig som fyyyy, men det virker som om det er oppskriften. Iallefall holder alt seg stabilt hos meg.
Gjest leelu25 *høygravid* Skrevet 25. februar 2009 #4 Skrevet 25. februar 2009 Jeg har også spor av dette i urinen. Jeg har i tilegg høyt blodtrykk 140/80 og masse vann i kroppen men ikke forgiftning enda. Har bare fått beskjd om å ta det med ro Jeg er 35+4 Her har i tillegg baby litt høy puls, så jeg sjekkes hver uke de siste 4 som er igjen med tanke på blodtrykket mitt og pulsen til babyen.
Go74 Skrevet 25. februar 2009 Forfatter #5 Skrevet 25. februar 2009 Ok:-) hvor høy er pulsen til bebisn da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå