Gå til innhold

Bringebærbladte


Mamman til Leon <3

Anbefalte innlegg

Når har dere begynnt med den? Min jordmor vil ikke at jeg skal begynner å drikke den før i uke 37-38. Jeg er 35+4 nå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fikk ikke tak i bringebærblad te jeg :(

Men fikk tak i de der bringebærblad kapslene, håper de virker like bra.

Jeg er i uke 37 og begynte å ta de for to uker siden, men så stoppet jeg etter tre dager pga kløe. Har begynt å ta de igjen nå denne uka.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har drukket bringerbærte i to ukers tid nå, og har 14 dager igjen til termin.

Det står på pakken at man skal drikke 3-4 kopper daglig, hvordan er det da med dissa kappslene?? Kan man ta de ved siden av?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjennom århundre har bringebærblad blitt benyttet som tilskudd for gravide. Bringebær har tradisjonelt blitt brukt som i slutten av svangerskapet for å gi fødselen et normalt forløp.

Kan hjelpe og åpne livmorhalsen før fødsel samt trekke sammen etterpå. Fås kjøpt på helsekost, 80-90 kr for te, og 180 kr for kapsler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for info..:-)

Jeg har fått tips om å smøre jordnøttolje der nede og har gjort det et par uker.. Er det noen av dere som gjør det i tillegg til bringebærbladte eller blir det bare dobbelt opp??

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

smører avogtil med jordnøttolje..men syntes d e myle lettere å svelge di bringebærblad-kapslene;P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker dere sukker i teen? Jeg har begynnt å drikke den nå, men har ikke hatt sukker i den..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv drakk jeg teen i et par uker uten sukker, men det ble ganske så kvalmende i lengden, så nå har jeg begynt med både sukker og sitron, smaker MYE bedre :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...