Gå til innhold

Burde virkelig gjort husarbeid..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter her og ser rundt meg,kaos og dritt over alt.Hadde store planer om å få vasket og ryddet skikkelig idag,men har bare ikke dagen rett og slett.har jobbet mandag og tirsdag og skal jobbe imårra,fredag og lørdag så burde virkelig få fingen ut idag..

Må støvsuge,vaske gulv,skifte på senger og har to stappfulle korger med skittent tøy så har egentlig ikke tid til å sitte ett minutt til her..,vips så er klokken halv tre og ungene kommer hjem og da kan jeg bare glemme å få gjort noe..

SÅ kunne trengt en god dose motivasjon...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har kjøpt robotstøvsuger og vaskerobot vi! Funker utmerket. Men den vasker ikke klær og do da dessverre.. ;)

Skrevet

Da e masse så skulle vert gjort her... Prøvde å støvsuge litt, men har så vondt i bekkenet at eg satt meg ned å grein i stadenfor... Har jenta heime fra barnehagen også i dag.. I tillegg er eg ein smule sjuk... Må ta meg ein prat med mannen i dag, trenge visst mykje hjelp framøve

Skrevet

ser jeg ikke er alene.Er bare såå tungt å komme igang når jeg ikke eier tiltakslyst:(

Men har nå fått støvsugd og ryddet litt på ungene sine rom men er laangt fra det målet jeg hadde satt meg..

Jaja...støvet springer jo ingen sted så er der sikkert til helga også..Hehe..

Skrevet

Jeg burde ha trent/gått tur og gjort skolearbeid også... men hvem tror du sov 3 timer på sofaen istedet? :)

Skrevet

Oi! Støvsuge-robot og vaske-robot høres ut som noe for meg. Selv om mannen min er hensynsfull og snill er han fullstendig allergisk mot å vaske, kan til nød støvsuge. Ser for meg et strålende rent hus til babyen kommer - vegger og tak, alt. Så håper den berømte 2. trimester energien kommer over meg snart! ;D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...