Hildemor fra vest Skrevet 25. februar 2009 #1 Skrevet 25. februar 2009 Hvilken synes dere er finest, Har mine favoritter både for innmasj og utmarsj he he ;-) http://www.rmf-musikk.no/eksempler.html
*Rutletutt* Skrevet 25. februar 2009 #2 Skrevet 25. februar 2009 Mine favoritter er Trumpet Volutary til innmarsj og Trumpet tune av Purcell til utmarsj - de skal vi ha i vårt bryllup;o)
Hildemor fra vest Skrevet 25. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 25. februar 2009 Helt enig i innmars falget og utmarsj står det mellom Trumpet tune og brudemarsj fra øre. Så nydelig du var i brudekjolen Rutletutt;-)
*Rutletutt* Skrevet 25. februar 2009 #4 Skrevet 25. februar 2009 Tusen takk:o) Når skal dere gifte dere? Vår dag nærmer seg nå, 14.april:o)
Hildemor fra vest Skrevet 25. februar 2009 Forfatter #5 Skrevet 25. februar 2009 Hei igjen. Vi skal gifte oss 22 august. Har sett på kjoler på nettet men vil litt ned i vekt før jeg kjøper noen. Hvor har du kjøpt din? Jeg sitter jo i stol så vil ikke ha så veldig vidt skjørt. Trekker også en del oppe så tenker det passer best med stropper. Er i skikkelig bryllups modus for tiden.Første jeg tenker på om morgenen og siste jeg tenker på før jeg sovner. Sikkert kjekt å gifte seg utenlands og men vi skal ha skikkelig bondebryllup med 130 gjester he he ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå