Gå til innhold

Hvordan vasker dere vognen (trekk)?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer på hva slags vaskemiddel dere bruker på vogntrekk?

Det står at den skal vaskes for hånd.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har bebe comfort og kan ta av trekket på nesten alt. Så jeg kastet det rett og slett inn i vaskemaskinen på finvask 30 grader. Med vanlig vaskemiddel og skyllemiddel (flekkfjerner på evt. flekker). Eneste jeg var obs på var at jeg ikke hadde sentrifugering på..

Og det eneste jeg ikke kan vaske i maskinen er trekket på hetten. Men det tar jeg inn i dusjen og spyler det, samt bruker ekstra skuring på evt. flekker og lar det tørke på baderomsgulvet:D

Skrevet

Jeg ble anbefalt nylonvask.

Skrevet

Jeg fikk beskjed når jeg kjøpte vogna at jeg kunne vaske på 30 grader i maskinen men måtte IKKE bruke tøymykner da dette tok bort den "imprignerigen" stoffet hadde og da ville møkka bare sette seg dypere gang for gang + at den ikke skulle være så vind og vann "tett" som den er uten regntrekk....

Skrevet

Tusen takk jenter!

Icerus:

Jeg også har bebe comfort :) Windoo. Så nå er alt i maskin unntatt kalesjen og trekket på yttersiden av vogna. Også har jeg gått over innerstoffet med en sånn nuppefjerner, nå blir vogna god som ny igjen! :)

Skrevet

jeg har tatt yttertrekket og, har samme vogn. Men som jeg ser over så burde jeg kanskje ikke brukt tøymykner på de delene:D

Skrevet

Etter at jeg så innlegget ditt prøvde jeg meg på yttertrekket igjen og fikk den løs til slutt :) helt genialt at alt kan vaskes, gleder meg til å ta i bruk vogna igjen - hvert fall bagen, er ikke fullt så fornøyd med sportsdelen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...