Gå til innhold

da var det min tur

ღoʇ ןıʇ ɹoɯ ʇɹɐus ღ

Anbefalte innlegg

Skrevet

til å dra på tidlig UL..er 12+5 i dag. har gledet meg i dagesvis, men nå to timer før er jeg nervøs. håper alt er bra med babyen!! masse rare tanker som dukker opp. tenk om ditt og tenk om datt....

men ingenting som tilsier noe annet enn at alt skal være i orden så får tenke positivt :) blir jo fantastisk å få se babyen min for første gang :-D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjenner følelsen! Man gleder seg så lenge og regner med at alt er slik det skal, helt til..... du skal dra! Da begynner man å tenke: å nei, tenk hvis det skulle være noe galt osv. Men du skal bare ta det med ro:) har alt forløpt normalt fram til nå, så er det mest sansynlig en sprell levende, frisk, velskapt baby der inne:)

Lykke til:)

Skrevet

du hadde rett :-D den var sprell levende..bokstavelig talt...utrolig til liv, lå bare å sprella ;) så søt. fem fingre, alt var ferdig utviklet der inne. ben, armer,hjertet som dunket. .fantastisk artig å se hvor tidlig det er et menneske :)

fikk flotte bilder :) takk for svar :)

Skrevet

ååååh heldige deg:) så herlig da:) og grattulerer, er så koselig med bilder også! jeg skal på ul på tirsdag:) er da 13+4:) gleder meg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...