Gjest Skrevet 25. februar 2009 #1 Skrevet 25. februar 2009 Jeg testet positivt idag, og er sååå glad =D Så nå er det til å vandre over i 1.Trim. og håpe på at jeg blir værende der i et par mnd :-)) Her er forresten min oppskrift: Ligg i ro i minimum 20 minutter etter sex :-)) Eneste jeg har gjort, annet enn at jeg har brukt Synfase p-piller, men ikke sikkert at de har noe å si. Lykke til for alle dere andre :-))
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 25. februar 2009 #2 Skrevet 25. februar 2009 Gratuleere!! Så kjekt!! Og så fort!! Hehe!!! Kose deg masse!!!!
Med mat i tankene Skrevet 25. februar 2009 #3 Skrevet 25. februar 2009 Heldigen! Gratulerer! Så du var fra Tysvær forresten, jeg holder til på Kolnes:)
Scoobydoo Skrevet 25. februar 2009 #4 Skrevet 25. februar 2009 Gratulerer så veldig mye!! Så utrolig heldig du er som fikk det til så fort. Masse lykke til videre i graviditeten, nyt hver eneste dag med voksende spire:-))))
maipiken Skrevet 25. februar 2009 #5 Skrevet 25. februar 2009 Gratulerer så mye!!! superhappy for alle som blir gravide her inne...Lykke til..
jea. Skrevet 25. februar 2009 #6 Skrevet 25. februar 2009 å så gøy gratulere så masse, kansje man kommer etter snart
Gjest Skrevet 25. februar 2009 #7 Skrevet 25. februar 2009 Tusen takk alle sammen =D=D=D Kjempehappy =D=D Holde te i Grinde eg bodd her siden september glede meg te å fortelle d te samboer når han komme hjem på fredag Tenkte å ta ein test te å legge fram te an sammen med noe aent lurt :-))
titti*mamma*i*februar11 Skrevet 25. februar 2009 #8 Skrevet 25. februar 2009 Gratulere med spire=) Det var morsomt å høre! Jeg håper at jeg følger deg - at de like symptomene vi har vil gi meg positiv test også=) Men uansett - kos deg masse!!
Gjest Skrevet 25. februar 2009 #9 Skrevet 25. februar 2009 oisann, hvis du har så mange tegn så kan deg godt være ja Håper å se deg på 1 tri. snart da Når har du IKM?
AnLin *j07* med januargutt. Skrevet 25. februar 2009 #11 Skrevet 25. februar 2009 Gratulerer så mye! Det var gøy! Kos deg med graviditeten!
Gjest Skrevet 25. februar 2009 #12 Skrevet 25. februar 2009 Takk til dere begge =) Dette skal bli kjempekos Heldigvis får vi også kost oss litt med reising før mini blir født, så dette blir et fantastisk år for hele den lille familien vår
maeve er tobarnsmamma<3 Skrevet 25. februar 2009 #13 Skrevet 25. februar 2009 Oj, gratulera så masse! Va ikkje lenge du trengte å værr her inne du då! Håpe å slå følge med deg neste uka
Gjest Skrevet 25. februar 2009 #14 Skrevet 25. februar 2009 jaaa ! håpe eg og ska ropa på deg både her å der eg ;-P
maeve er tobarnsmamma<3 Skrevet 25. februar 2009 #15 Skrevet 25. februar 2009 Du får ropa høgt inne på 1.trimester, så plutseligt e eg der vettu
drømme_venter på spiren - 1 MA Skrevet 25. februar 2009 #17 Skrevet 25. februar 2009 Ååååå så fantastisk:-) Gratulerer!! Motiverende å se at det kan gå fort!! Håper flere av oss kommer etter snart!! Kos deg masse med graviditeten og lille spiren i magen!!
maeve er tobarnsmamma<3 Skrevet 25. februar 2009 #18 Skrevet 25. februar 2009 Har IKM fredag 6. men gjenstår å se kor lenge eg orke å venta før eg teste! Men har store planar om å klara å styra meg litt då, tenkte eg sko prøva å venta te helgå itte IKM hvis ikkje tanten har kommt på besøk
Gjest Skrevet 25. februar 2009 #19 Skrevet 25. februar 2009 maeve: hvis du har testa me EL-test før IKM så kan den slå positivt ut. de teste jo samme hormonene, så d kan faktisk gjør utslag ei stonn før me d drømme: Var helt sjokka jeg når det gik så fort, hadde vel egentlig ikke trodd at det skulle gå an til å begynne med. Men når EL-smertene bare fortsatte og fortsatte og jeg ble sove-dyr av en annen verden, så var det jo ikke mye tvil :-)))
maeve er tobarnsmamma<3 Skrevet 25. februar 2009 #20 Skrevet 25. februar 2009 Har ingen EL- testar liggande...bare graviditetstestar, og det blir jo litt tidligt! Går å kjenne så ein gal om de kan værrnåge der, men ikkje lett å veta.. E trøtte, sove på dagen både idag og igår, men har vært generelt sleten dei siste vekene pga mye jobbing, så trenge ikkje bety någe.. Heldige du altså så de klaffa me ein gong! Har jo ikkje akkurat prøvd så lenge eg då, e i 2pp nå, men e allerede utålmodige
klar for 3? Skrevet 25. februar 2009 #21 Skrevet 25. februar 2009 Gratulerer:) Heldiggrisen du som kunne hoppe rett videre. Håper du får et supert svangerskap.
Gjest Skrevet 25. februar 2009 #22 Skrevet 25. februar 2009 helt sant, har vært utrolig heldig! kanskje d at p-pillene mine har blitt brukt som hormon-behandling av enkelte fruktbarhetsklinikker har noe å si? Uansett så har jeg faktisk hørt at om en sliter med å bli gravid, så svarer det seg å bruke dem en måned for så å slutte med dem, for å bli ekstra fruktbar. men utrolig heldig har vi vært ja :-)) Og takk for alle fine hilsener !!!!
Gjest Skrevet 26. februar 2009 #25 Skrevet 26. februar 2009 Takk alle sammen :-))) Kjempekos med så mange fine hilsener :-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå