MrsLene Skrevet 25. februar 2009 #1 Skrevet 25. februar 2009 Er snart uke 11, og begynt å få mage allerede. Flere? Og det er ikke pga mat for jeg har gått ned 5 kg på halvannet mnd på kvalme, hehe
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 25. februar 2009 #2 Skrevet 25. februar 2009 Jotakk - jeg melder meg inn her =) Jeg er i dag 9+4 og fikk mage allerede i uke 5+ Er også annengangs og har gått ned 3 kg pga kvalme de siste 6 ukene. Måtte begynne med mammabukse i uke 6+ Det kan også være en mulighet for at jeg bærer tvillinger og da kommer magen fortere...men det er vanlig at magen kommer fortere på annengangsgravide enn første gang. Legen min sa på siste UL at han trodde det var tvillinger - men han ville ikke bekrefte eller avkrefte, men skal tilbake til ny UL torsdag om 1 uke så får en nærmere bekreftelse da =) Blir spennende! Skal til jordmor i morgen - så håper jo egentlig at hun finner det ut da, hehe - er jo såååå lenge å vente enda 1 uke til =) Lykke til med den voksende magen!! Klems
Veslemus Skrevet 25. februar 2009 #3 Skrevet 25. februar 2009 Jepp, mage her. Livmor opp til navelen og en liten struttemage. Jeg er 9+3 i dag. Legen mener det kan være tvillinger, men jeg fikk fort mage med vår første også. Jeg har også gått ned 3 kg pga kvalme, var tynn i utgangspunktet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå