Ane Rikke ♥ Skrevet 25. februar 2009 #1 Skrevet 25. februar 2009 jeg leser den nå,og det er en fantastisk bok,varm og hjerterå på samme tid. jeg er ca halveis i boken,og tårene har rent mange ganger... når jeg leser en så sterk historie,gjør det noe med meg....jeg lærer å leve hver dag som om det er den siste...utrolig viktig å forsøke å gjøre hver dag til en god dag...
Gjest Skrevet 25. februar 2009 #3 Skrevet 25. februar 2009 Ja, den er veldig god. Jeg hulket meg gjennom siste halvdel...
Ane Rikke ♥ Skrevet 25. februar 2009 Forfatter #5 Skrevet 25. februar 2009 jeg må vel være for meg selv når jeg leser siste halv del,for jeg kommer vel til å grine så jeg hikster
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå