Gå til innhold

noen som har lest boken IDAS DANS ?


Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg leser den nå,og det er en fantastisk bok,varm og hjerterå på samme tid.

 

jeg er ca halveis i boken,og tårene har rent mange ganger...

 

når jeg leser en så sterk historie,gjør det noe med meg....jeg lærer å leve hver dag som om det er den siste...utrolig viktig å forsøke å gjøre hver dag til en god dag...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja, den er veldig bra!!

Skrevet

Ja, den er veldig god.

Jeg hulket meg gjennom siste halvdel...

Skrevet

jeg må vel være for meg selv når jeg leser siste halv del,for jeg kommer vel til å grine så jeg hikster

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...