1 Skrevet 25. februar 2009 #1 Skrevet 25. februar 2009 Ble det på noe tidspunkt unaturlig å amme offentlig p.g.a. at barnet ble for gammelt? Startet nylig en tråd om hvor lenge man ammet, og flere ammet til barnet var 2 år. Dette synes jeg er kjempebra, men ammer man et barn som eksempelvis er 1.5 år offentlig, eller blir det unaturlig? Hva er din "grense"?
Melkekua +3 rosa ulldotter Skrevet 25. februar 2009 #2 Skrevet 25. februar 2009 Jeg kunne gjerne ha gjort det. Men det er så mange rundt meg som reagerer på det, så da gjør vi det bare hjemme.
Melkekua +3 rosa ulldotter Skrevet 25. februar 2009 #3 Skrevet 25. februar 2009 Jenta mi blir forresten 2 i mai og elsker ammestundene våre.
Gjest Skrevet 25. februar 2009 #4 Skrevet 25. februar 2009 Begge mine sluttet frivillig da de var 13 mnd, men jeg ammet ikke offentlig etter ca 8 mnd, tror jeg. Da får de jo så mye annen mat og drikke at det holdt med pupp hjemme for det meste. Men jeg reagerer ikke på at andre ammer barn under 1,5 - 2 år offentlig i allefall.
mor til Nutten og Tuteluttemor Skrevet 25. februar 2009 #5 Skrevet 25. februar 2009 Ja, vi ammet også bare hjemme da forrige man ble et år. Vet at en del syns det er for intimt å se sånn ute i det frie rom... De vet vel ikke at puppen automatisk ikke blir så privat når man ammer ;-) Selv min svigermor syns det ble feil så hos henne også måtte vi gå en tur på badet for å få kosen vår... Syns det er litt synd jeg :-(
mor til Nutten og Tuteluttemor Skrevet 25. februar 2009 #6 Skrevet 25. februar 2009 Sant som hun under meg sier også.. Når man er på kjøpesenter o.l. er det som regel nok med annen mat og drikke. Er jo ikke noe vits å gjøre det bare for å gjøre det.
nybebis Skrevet 25. februar 2009 #7 Skrevet 25. februar 2009 Jeg synes det var litt flaut med datteren min da hun var litt over 1 år. hun snakket å tidlig og var lang for alderen med masse hår, så det så ut som hun var eldre enn hun var. fikk noen blikk ja...
Snart 3 vakre prinsesser Skrevet 25. februar 2009 #8 Skrevet 25. februar 2009 Min grense var når tullene kunne drikke vann på kafe så fikk de det ikke pupp. Store unger som kan bestille det mor kan drikke kan vente med pupp til de kommer hjem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå