Gå til innhold

Daniel Westling, den tilkommende ektemannen til Victoria er bare...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Utrolig kjekk! Ikke minst tror jeg ikke denne mannen vil angripe media og drite seg offentlig ut.

Hun virker så utrolig heldig som endelig skal få gifte seg med han.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja og så virker han veldig klar over den posisjonen han skal inn i.

I motsetning til enkelte andre (nevner ikke navn:-)

Tenk deg de nydelige Dronningbarna som kommer der etterhvert da:-)

Skrevet

Jeg synes vell egentlig ikke han er så utrolig kjekk. Litt klysete....

Skrevet

Jeg synes han virker som en skikkelig klyse og brat, jeg.

Skrevet

Han er sikkert en hyggelig fyr, men han ser utrolig slesk ut :-S

Skrevet

Uff...han er ikke kjekk! Dessuten liker jeg ikke menn med lipgloss og brunkrem (tror stylisten tok litt vel hardt i ,men..=)). Sikkert trivelig fyr, men har utseende til ei klyse...

Skrevet

Personlig synes jeg han ser klysete ut. Men det betyr jo ikke nødvendigvis at han er det. Han er sikkert en kjempeallright fyr og kommer til å gjøre en kjempejobb.

Skrevet

Haha, nei han er IKKE kjekk! Den sveien bla. er utrolig teit. ikke min type. ( jeg er født og oppvokst i bærum og drit lei sånne typer. For meg symboliserer den stilen et intenst ønske om å være del av en blærete omgangskrets som som regel er lite sympatiske. Det er selvfølgelig ikke nødvedigvis slik disse menneskene er, men jeg kan ikke fatte og begripe at man vil sende ut signaler om at det er den gruppen de vil og velger å være del i?!? . Vil gjerne også få avlive den myten om at alle fra asker og bæreum ser sånn ut, de fleste av oss er vanlige- til dere som ikke er fra østlandet ;o)

Skrevet

Ikke så rart at han er klar over den posisjonen , når han har vært en del av familien i 7 år. Har hatt god trening han da...Men Mette-Marit feks ble kastet inn i det og har gjort en super jobb. Hun er godt likt og er vedlig flink til å representere Norge...*klapp på skuldra til Mette-Marit*.

Skrevet

Syns også han så lirr klysete og slesk ut. Men han er sikkert en fin mann.

Skrevet

Håper for Victorias skyld at han er den trygge støtten hun trenger.

Men en ting lurer jeg på. Nå har de ventet veldig lenge og Victoria har ikke så god tid til å velge en ny mann hvis Daniel ikke duger. Har de sjekket sæden hans så de vet at han kan gjøre henne gravid? Det er vel hans viktigste jobb?!

Skrevet

Nå blir jo dette ren synsing, ettersom jeg egentlig ikke vet noe som helst om han, MEN han ser så utrolig klysete ut! Minner meg om Ari Behn og det er ikke akkurat positivt.

Skrevet

He, he...jeg synes ikke han var pen i det hele tatt, men han virket moden og klar for rollen. Den svenske kongefamilien er mer korrekte og konservative enn den norske.

Skrevet

Utsendemessig er han ikke akkurat min type, men jeg tror vår kjære Victoria har funnet seg en knasende mann.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...