Gå til innhold

positiv G test, men etter mer enn 5 minutter...

Anbefalte innlegg

Skrevet

hmm, skjedde noe der, vet ikke om jeg fikk med forrige innlegg så jeg skriver et nytt... Har altså tatt en g test i natt, som etter noen minutter så negativ ut, men da jeg våknet i dag morges var den klart positiv. Jeg vet at det står på pakken at en ikke skal lese av resultatet etter mer enn 5 minutter, men likevel???? Hva syns dere??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har opplevd skyggestrek etter mer en fem min uten at den har vert positiv, men ikke at den blir skikkelig positiv...hvilke type test var det?

hadde tatt en ny hvis jeg var deg.. så er du sikker=)

Skrevet

Quick respons test, kjøpt på apotek.. Den er helt klar positiv og ikke bare en skygge ja..Får nok kjøpe meg en ny test. Jeg syns jeg hadde lignende i en av mine 2 andre svangerskap, men ble plutselig så usikker her. Håper den er "ekte"positiv :o)

Skrevet

Jippi - tok en ny i dag morges og den ble positiv etter ca 1 minutt :o) Litt svakere strek en kontrollstreken, men likevel positiv! Har hatt en SA før, så jeg roper foreløpig bare et forsiktig hurra :o)

Skrevet

Gratulerer!!!!! :D

Skrevet

Gratulerer såååå mye:D

Masse lykke til fremover! Det går nok bra skal du se:)

Skrevet

Takk og takk alle sammen :o)

Men, som alle andre her våger jeg ikke helt å juble før det i hvert fall har gått noen uker.. Sitter her med litt murringer i ryggen, men det er sikkert vanlig i begynnelsen av graviditeten? Har to barn fra før, men det er rart hvor fort en glemmer slike ting..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...