Spent!!:) Skrevet 25. februar 2009 #1 Skrevet 25. februar 2009 Erfaringer og anbefalinger taes i mot med takk:) Mini er 8 mnd og det jeg tenker er viktig er at den er lett, god å trille, full liggestilling, og har seler. Hva tenker dere om frontbøyle?
Silje og Vaniljebollene Skrevet 25. februar 2009 #2 Skrevet 25. februar 2009 Er visst mange som er uenige med meg, men jeg syns at Carena Easy er ei god reisetrille... Særlig det at den er lett, pluss liten sammenlagt, har stor kurv og lang rygg er bra. Men den blir litt skranglete etterhvert da...
Blopp1 Skrevet 25. februar 2009 #3 Skrevet 25. februar 2009 Vi har ei carena sprint vogn,og den er vi fornøyd med som reisetrille....!! Vogna har alle de tingene du vil ha på ei vogn. D er frontbøyle på den,og både vi og lillesmurf synes den er kjekk å ha....han sitter "som en prest" å tviholder i den ;-))))))
Hellinor Skrevet 25. februar 2009 #4 Skrevet 25. februar 2009 Simo 485. Kjempefornøyd, alle de kriterier du nevnte, stor plass, tom til voksi. Mulig den er litt større enn de andre, men syns ikke d gjør noe. Jeg bruker den som vanlig trille, men Simo kaller den reisetrille.
Spent!!:) Skrevet 25. februar 2009 Forfatter #5 Skrevet 25. februar 2009 Ja har kikka litt på den simo-trilla....syns den ser så tøff ut også Jeg også tenker nok kanskje det er kjekt med frontbøyle ja...hvertfall ennå som han bare er 8mnd... hmmm... ikke lett! Noen som har noen erfaringer med mclaren trillene da?
Ingen_nick_ledig Skrevet 25. februar 2009 #6 Skrevet 25. februar 2009 Jeg er superfornøyd med MacClaren (skrives det sånn??) Men den er ganske dyr da...
Spent!!:) Skrevet 25. februar 2009 Forfatter #7 Skrevet 25. februar 2009 hvem av de har du da? om ikke jeg husker feil var det flere derfra:) hvet du hvem som selger de?
Blåmandag¤ Skrevet 25. februar 2009 #8 Skrevet 25. februar 2009 Jeg har hatt en forferdelig en fra Babyproffsen eller noe sånt, den knakk etter en liten stund. Vi har en Peg Perego Pliko, den er kjempegod. Litt vel dyr, bare. Frontbøyle er kjekt, snuppa her liker å holde seg fast i den. Hun har den faktisk som sovevogn i barnehagen nå, den er god å ligge i. Hun nekter å sove i seng der, og vogna er godt polstret.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå