3 prinser prinsesse på vei Skrevet 25. februar 2009 #1 Skrevet 25. februar 2009 I dag er jeg i følge termen, fødeklar!!!!! utrolig sprøtt.. og jo nærmere det kommer jo mindre venter jeg.. Tenker plutselig at jeg må forte meg å ligge på sofaen og høre på musikk, se på tv, strikke, vaske og rydde og stulle litt helt for meg selv før den lille kommer Koser meg egentlig glugg ihjel ( tok noen dager før jeg klarte å overskue hvordan jeg skulle ORKE å gå hjemme HVEEEER dag i permisjon) Pluss at jeg egentlig håper på å gå så nært til termin som mulig, fordi min ellers pendlende mann ( hjemme torsdag kveld til søndag), skal ha hjemmekontor fra denne uken og fram til fødsel og deretter to uker permisjon etter fødsel.. så jo nærmere termin jeg går, jo lengre får jeg sett han hveeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer dag Og forresten, var i butikken i går, og sto faktisk å vurderte om jeg skulle kjøpe mojito drink mix som var på tilbud.. hihi.. snakk om klar.. og tenkte her om dagen når jeg tenkte over innholdet i fødebagen: Oi, jeg må huske å kjøpe en flaske rødvin som står klar til jeg kommer hjem fra sykehuset!!! Gleder meg såååååå til å nyte ett glass rødvin med min kjære, og det lille nurket vårt på utsiden av magen :-) Lykke til alle damer
Dossa :) Skrevet 25. februar 2009 #2 Skrevet 25. februar 2009 Det må være en herlig følelse at D- dagen endelig er her Jeg har att 46 dager før tulla mi er ventet, og jeg gleder meg såååååå masse!!!! Trodde jeg skulle bli super lei av å gå gravid i og med at formen ikke er på topp, men jeg bare stor koser meg. Herlig å kjenne tulla som sparker og spreller inni magen min, og de to eldre unga gleder seg helt vilt til babyn skal komme. Jeg har så mye jeg skal få gjort unna, må pakke bag, gjøre klar barnerommet, vaske baby klær, kanskje bake litt.....tida kommer til å gå såååå fort. Lykke til videre!!! Klem
3 prinser prinsesse på vei Skrevet 25. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 25. februar 2009 Ja tiden går plutselig fort.. Bøygen for meg var vel egentlig mellom 7 og 6 uker.. Når det var 7 uker igjen så var det bare sååååå lenge og jeg kunne ikke se for meg å orke å gå nesten TO mndr til :s.. men så når det var 6 uker igjen tenkte jeg, herremin,, det er jo faktisk bare halvannen mnd hehe.. Siden har tiden bare flydd, så nå er det bare å bremse ned og ikke vente så fælt men kose seg litt. Det blir hektisk nok når lillegull er ute. Lykke til videre til deg også :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå