Gå til innhold

UKE 10- jentene!! Åssen går det?? ;)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 2 dpo nå.) Fikk ikke eggløsning før dag 20... argh- Men mensen kommer alltid 12 dager etter, så bare 10 dager igjen til jeg vet.

Har prøvd damiana før el, og nå begynt på Wild Yam. Tok også Solvipect slimoppløsende hostesaft før el. Denne pp skal alt prøves. Tom ligget med bena høyt. Og hatt oss 7 dager i strekk fordi el ikke kom til tiden. SLITEN ;) Hahahaha.

Dere andre da? Lykke til alle sammen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er i 1pp ettter SA på julaften. Fikk mensen først etter 6 og en havlv uke, og jeg er usikker på om jeg har hatt eggløsning ennå - har ikke sett noe til det berømte "eggløsningsslimet". Men krysser fingrene for at jeg har hatt eggløsning og blir gravid likevel. Føler meg helt desperat og "opphengt" mht å bli gravid igjen. Var veldig tungt å miste og håpet om ny "spire" er det som holder meg oppe.

Ikm er 5. mars. Spent no:)

Lykke til deg også og alle andre prøvere:)

Skrevet

EL for en uke siden idag! Puh! Venter IKM på tirsdag/onsdag. Prøver å teste på mandag, for jeg holder ikke uuuut. Har mange symptomer, men vet ikke om jeg fremkaller de fordi jeg håper:)

Skrevet

Jeg har nedtelling, 5 dager til IKM, skrekkblandet fryd.... Aner ikke når eller om jeg har hatt eggløsning så føles litt som bingo den her runden. Ble jo gravid i 1 pp da vi begynte, men mistet, så håpet er der.

Skrevet

Har IKM 7. mars... Mannen kom hjem fra 8 dagers jobbtur på lørdag, så aner ikke om vi har bomma på el eller om han kom hjem akkurat tidsnok;) Hehe... Spørs om ikke symptomjakta mi blir litt ødelagt denne gangen... Lillegutt er nemlig hjemme med omgangssjuke nå, så om han klarer å smitte oss voksne kan jeg jo fort bli lurt;) Til helga skal vi dessuten på familiebesøk, så da må jeg nesten klare å holde meg med å evt teste til etter helga. Sikkert like greit;) Ellers er jeg veldig gira på å få et nytt barn og håper vi er heldige og får det til... Det er spennende dette her! Krysser fingre for oss alle sammen!

Skrevet

Har ikm 5/6.

Jeg er usigelig trøtt, men det er vel eneste symptomet hittil.

Hehe, merker at jeg prøver å "holde" litt på følelsen om jeg er litt småkvalm innimellom om dere skjønner, har vel begynt å bli litt besatt av dette:)

Vurderer å bruke opp noen av el testene mine neste uke og se om de slår ut. Har hørt noe om at de kan spore svangerskapshormoner tidligere enn gravidietstester?

Jaja, krysser fingre for oss alle!

Skrevet

har etter planen ikm 7. februar... og har vært liggende med ørebetennelse en ukes tid nå,og vært forkjøla og dårlig form en ukes tid før d, men fikk da til et par ganger rundt EL allikevel da, men har egentlig ikke de store forhåpningene denne pp'n... :( men skulle nå gjerne sett tanta ikke hadde kommet denne gang ja, og vi hadde fått en positiv test :) får håpe på d så lenge d går :) alltid lov å ha håp :)

hadde vært såååååååå bra hvis.... :)

X-er fingrene for alle sammen, håper alle x-er for meg også ;)

Bring on the babies!

Skrevet

Er helt hinsides trøtt om dagen, men har begynt i ny jobb, da..så kan jo være det... men har en strammende følelse i livmor-regionen når jeg reiser meg fort opp etc. hm... vi var egentlig ikke så flinke til å prøve denne perioden, så kan liksom ikke tro at det faktisk har gått...

Har hatt litt varierende syklus, men IKM alt fra mand til onsd...

Når bør jeg teste?? Har bare en test her, så gidder ikke hive den bort til ingen nytte...

Skrevet

Hei hei. Er også knall trøtt m dagen, men vil ikke legge så mye i det.

Hvis du bare har en test, og ikke tenker å kjøpe flere, så er det sikkert lurt å vente med å teste til neste helg. Men skjønner at det kan virke nesten uutholdelig lenge:)

Jeg kommer til å teste med el tester (har mange) og g test hvis ikke tr har kommet til fredag. Har ikm torsdag-fredag.

Skrevet

he he.. jeg kan jo kjøpe flere, ja..men den jeg har kostet 124 (apotek) og da tenker jeg at det ikke er vits i å teste for tidlig sånn at det ikke egentlig er sjanse for riktig svar.. har litt lyst til å teste i morgen tidlig, for da er det max 4 dager til IKM hvis syklusen har vært lang..har bare vært over 30 dager 1 gang siden jeg sluttet på piller i sommer (har brukt kondom, så har ikke prøvd siden da)

Men tenkte jeg skulle høre, da..om jeg burde klare å besinne meg og vente lenger....har så lite lyst på neg test fordi jeg ikke klarer å vente...

noen som har erfaringer??

Skrevet

Det sies at det ikke burde testes før dagen du venter ikm for størst sjanse til positiv test... men jeg tror jeg døøøør av ventetiden!!! Har ikm tirsdag/onsdag, så jeg tror kanskje jeg må teste på mandag ;) Har ikke tålmodighet! Føler at noe er annerledes, men. Kan være psykisk:)

Bestill tester fra billigetester.no, jeg fikk de etter 2 dager! Fantastisk:)

Skrevet

Jeg er også fryktelig trøtt for tida, men nå har lillegutt vært syk en stund, så mulig det er derfor;) Jeg kjøpte en dobbeltpakke med gtester tidligere denne mnd. Tenker jeg vil teste på morgene 7. mars, det er ikm. Den andre får vente til etter helga evt... Alt er jo selvfølgelig avhengig av om tr kommer eller ikke, da;) Har vært dårlige prøvere denne mnd, men sjansen er nå der iallfall ettersom jeg tror det klaffet ganske bra i forhold til el. Jeg pleier som regel å ha vondt flere dager rundt el, men denne gangen varte det bare en kveld... Blir spennende dette her! Snart tid for å få vite hvem av ikm uke 10-jentene som bærer på en spire! Lykke til!

Skrevet

Holder med dere i at det er dyrt å kjøpe på apoteket! Går veldig kjapt med billige tester, veldig greit for oss testegale:)

Til neste helg nå, så vet vi nok alle sammen hvem som bytter forum, og hvem som skal til på en ny pp.

Lykke til!!

Skrevet

Huff ja nå er det spennende. Jeg er skikkelig fristet til å teste i morgen tidlig, men vet ikke om jeg tør, har IKM man/tirs.

Skrevet

Jeg tror også jeg bare mååå teste imorgen tidlig ;) Er så lei av å vente!! Puh:)

Skrevet

Hei uke 10 damer.

Jeg har ikm på søndag 8.mars. Har en god følelse for denne perioden. har ømme brystvorter og stikninger i magen + at har blødende tannkjøtt ved tannpuss. Antagelig andre gode grunner for det, men ønsker så veldig at vi skal lykkes denne perioden. Vi er i 2PP og er ganske sikre på at vi traff El denne mnd.Hadde sterkt positiv El test to dager på rad. Har også hatt noen sinnsyke drømmer de siste nettene. Vet jo intellektuelt sett at det er tidlig å kjenne symtomer, men har saumfart alle Tidlig symptom sidene her inne for å finne svaret på om vi har klart det, men må nok bare vente og håpe.... Kjenner at jeg ikke er spesielt tålmodig og kommer nok til å teste på onsdag da er jeg 10DPO.

ønsker dere alle lykke til med testing og symptomjakt kommende uke. Krysser fingre for oss alle.

Skrevet

Jeg hadde EL 19.februar, og har IKM tirsdag/onsdag som kommer nå. Første uken etter EL hadde jeg masse stikninger, syns jeg har tisset hele tiden, og sover mye mer enn normalt. Men nå har vannlatingen gått mer og mer over, grøss! Håper ikke jeg bare innbilte meg hele greia...

Feks - jeg ligger veldig rart når jeg skal sove, med beina ganske langt trykt oppunder magen. Det fikk jeg ikke til igår uten å føle at det var ubehagelig der livmora ligger. Så jeg krysser jo fingrene... Vurderer sterkt å teste idag, da bruker jeg opp en så jeg ikke kan teste før tirsdag eller onsdag. Hehe. :-)

Skrevet

Usj... Tolmodigheten lenge leve! Spennende å gå inn i ikm uken for oss alle tenker jeg. Jeg er i gang med den store symptomjakten her. Foreløpig så har jeg følgende:

- Trøtt som ei strømpe!

- Stikninger i brystene, lignende utdrivingsrefleks for de som har ammet før.

- Bedre hud. (Hadde ikke en kvise på hele forrige svangerskap)

- Kramper i leggene, men det har jeg hatt en stund nå, så jeg ser ikke det som et symptom på samme måte lenger.

- Stikninger i magen.

Hva med dere? Noen spennende symptomer å melde?:)

Skrevet

Da har jeg testet og den var negativ...men forstår ikke hvorfor jeg er så rar i livmora,da...strammer og er rar og har vært det i over en uke, og jeg har aldri hatt det sånn før.. ja ja..får se om TR kommer, eller om det har vært lang syklus sånn at det er for tidlig å se noe på test..

Skrevet

Kan jo ha vært litt tidlig ute da. Du får ta en til lenger ut i uka. Håpet er jo ikke ute før tanta komer:)

Skrevet

Jeg har også testet nå. Negativ uten tvil! Men to-tre dager til ikm, så nå skal jeg holde meg heeeelt til tirsdag! :) Håpe håpe håpe...

Mine symptomer (som jeg har hatt, om jeg har fremkalt de fordi jeg håper vet jeg ikke;)

- Tisser oftere enn før! Før kunne jeg gå en hel arb.dag å tisse bare en gang, nå tisser jeg 4-5 ganger. Sprenger veldig på morgenen og.

- Stikninger i livmora helt fra dagen etter EL og i løpet av hele uka som fulgte. Fortsatt litt innimellom.

- Trøtt og sliten

- En god del mer utflod enn normalt!

Og det var vel det... Hva tror dere? :)

Skrevet

picture.php?albumid=163&pictureid=931

http://mammanett.no/forum/picture.php?albumid=163&pictureid=931

Vet ikke om det funker å legge inn bilde her, men ellers kan dere se lørdags-testen min på linken over...

Er litt i sjokk her jeg sitter.. hehe.. hadde ikke forventet det skulle gå så fort?! :)

Krysser fingre for at det skal gå bra, og for alle dere andre i gruppa! Håper jeg får mange mendsammensvorne over i 1.trimester! :)

Skrevet

Har ikke skrevet her inne på evigheter, men nå sitter jeg med test fra billige-tester og den er svakt positiv! IKM er på tirsdag, men jeg kunne ikke la være å teste meg idag. Har hatt en følelse av at det har gått bra denne pp'en, og det har det tydeligvis gjort !? Er litt i sjokk og må bare spørre: Testen er positiv så lenge det er en rosa strek, sant? Er det noen som har erfaring med falskt positive tester?

Skrevet

Oi så hyggelig da!!! Håper den klistrer seg fast!

Jeg tok akkurat en test selv, og om jeg legger godviljen til, så er der en skyggestrek... (den er vel egentlig blendahvit, men jeg ser det jeg vil se for tiden;) Fortsatt lenge til IKM, så jeg har bør vel egentlig vente med å teste....

Skrevet

Gratulerer jenter:) Innen tirsdag kommer jeg med et endelig svar og, forhåpentligvis.... :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...