Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter mye prøving ble det endelig blått kryss på testen forrige uke - men i går kom det noen det litt blod på truseinnlegget. I dag kom det mye blod etter at jeg satte progestankapslene. Jeg var vel bare 5 uker påvei, men det ble en hard knekk dette. Regner med det er SA, for jeg har smerter i magen også. Blæh!!!!! Vi var sååå klare for- og sikre på at det skulle gå denne gangen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff, så trist. Men vær obs på at medisinene kan gi blødninger. Ikke slutt på medisinene uten at du har blitt undersøkt. Du kan få tatt en hcg-blodprøve hvis det er litt for tidlig med UL. Jeg hadde selv veldig mye blødninger etter at jeg ble gravid på fryseforsøk. Men de stoppet igjen etter en dag og to, for så å begynne på igjen. Så det kan gå bra også. Lykke til!

Skrevet

Så vondt, jeg mistet også i november , det er så f...urettferdig, men desverre, Du får sjekke det m en blodprøve eller tidlig ul, men har du smerter er set jo ikke et godt tegn, Stakkars deg, har du hatt mange forsøk?

Skrevet

Takk for støtten! Tviholder på et ørlite håp om at det bare er en forbigående blødning, så jeg fortsetter nok å ta medisinene til jeg får tatt en sjekk ja. Men man må jo være litt realistisk også desværre... Det er forsøk nr 2, og har hatt 3 frys. Vi har ei datter på 4, så vi er jo heldige uansett, men vi vil gjerne ha 1 til ja!

Skrevet

Så det er femte innsett? 2 fersk og 3 frys?

Ja du må fortsette med medisiner, til det motsatte er bevist, jeg har også barn fra før, , synes forferdelig synd på de som ikke har noen og sliter. men uansett er det jo urettferdig at vi må slite for søsken, lykke til;) har du prøvd akupungtur forresten?

Skrevet

Kanskje det er håp likevel? Blødningen slutta utpå dagen, og nå har jeg ikke smerter lenger heller. Rare greier... Legen sier at det er bare å vente og se, så da får jeg vel gjøre det da. *håpe, håpe*

Skrevet

Så bra! Hold oss oppdatert! Du kan ha kommet borti noe da du satte Progestankapslene, slimhinnene er veldig skjøre på grunn av medisinene. Et tips er å klippe neglene helt ned. Men om det er en slimhinneblødning, er det helt ufarlig uansett. Som sagt, hadde jeg mange av dem, av og på helt fram til uke 8.

Skrevet

Vi følger spent med, kjære ærtabærta !! Hvordan går det med deg? Man kan jo bli helt skrullete av denne ventingen og disse rare blødningene og annet.

Tenker på deg, og håper håper håper!

Klem

Skrevet

Uff, jeg føler med deg! Vi er i samme båt, jeg er i uke 10 og skal til utskrapning kl 1600 i dag. Men vi må ikke gi opp all håp, det kommer en dag i morgen:)

Skrevet

Ringte til klinikken i dag, og de hadde tro på at alt er bra siden blødningen gikk over relativt fort. Bare å fortsette med medisinene, og håpe at det er ok. Blir jo helt rar av opp- og nedturene her! Kjekt å vite at det ikke er så unormalt å ha noen blødninger Umbilikus! Gleder meg veldig til å få ul i uke 7 overstått, vanskelig å overbevise seg om at det er bra inni magen. Men det er jo en evighet til 16. mars...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...