Gjest Skrevet 25. februar 2009 #1 Skrevet 25. februar 2009 Mandelbrød bør inn under kulturminnevernet akkurat som oss gamle damer som liker dem. Og skårunger som vil ha en bit får spørre pent i tre eksemplarer med gjennomslag og stempel, Siklis.
Gjest Skrevet 25. februar 2009 #3 Skrevet 25. februar 2009 Sånt som bakern lager, forma som marsipanbrød, lyst og lekker, masse mandelflak utapå og i deigen, og gjerne dyppa i sjokolade på endene. Nærmeste baker lager dem i tillegg syndig store, så jeg NESTEN fikk følelsen av at det ikke var meninga å gå og gomle dem i seg fra ende til annen helt alene, men at de skulle skives pent og serveres til kaffe for en seks-sju stykker. Men jeg slo fra meg den tanken og gannet den.
KaMa Skrevet 25. februar 2009 #4 Skrevet 25. februar 2009 Åh, det hørtes godt ut.. Sender inn søknad i tre eksemplarer sporenstreks!
KaMa Skrevet 25. februar 2009 #6 Skrevet 25. februar 2009 *stempler som svarte juling, mens magen rumler*
Gjest Siklerotte Skrevet 25. februar 2009 #7 Skrevet 25. februar 2009 Det er ikke så mange unger som vil ha en bit av det der, da. Alle som liker mandelbrød og faktisk forsvarer det kan i samme sleng bytte fødselsår til 1926.
Gjest Siklerotte Skrevet 25. februar 2009 #9 Skrevet 25. februar 2009 Nei, du er født i 1999. Da er du ti år gammel, om du er født i 1926 er du 83 år gammel. Jeg vet ikke hvordan det var med matematikken på 30-tallet, men yngre er du definitivt ikke. Heller 73 år eldre.
Gjest Siklerotte Skrevet 25. februar 2009 #11 Skrevet 25. februar 2009 Hets er en ting kjære deg, å belyse fakta er noe annet;)
Gjest Skrevet 25. februar 2009 #12 Skrevet 25. februar 2009 Skal jeg rett og slett tolke dette som at du ikke føler deg tilstrekkelig moden for mandelbrød?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå