Gå til innhold

Pampers Active Fit vs. Pampers Baby Dry

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er egentlig forskjellen her, forruten at Baby Dry er litt billigere? Vi har kun brukt Active Fit til lillegutt på 6 1/2 mnd, og er veldig fornøyd med den. Er det stor forskjell på disse to typene?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Syns det lukter tiss med en gang av Baby Dry. Generelt fort av Pampers i forholt til Libero.

Skrevet

Og forskjellen er vel at den Babydry skal holdetørr lenger.. Tror jeg... Om natta feks.

Skrevet

Vi har brukt begge på storesøster og har motsatt erfaring av det som menes å være forskjellen... Baby Dry blir fortere "full" og tung, mens Active Fit suger opp bedre. Mulig at det er forskjell på gutter og jenter her også - har hatt Libero til storesøster da hun var baby og kjempefornøyd, men skikkelig misfornøyd med Libero til lillebror (lekkasje hver gang - samme hvilken str).

Jeg liker veldig godt New Baby til lillebror og Active Fit til storesøster:)

Skrevet

Synes også baby-dry lukter veldig fort. Active fit er mye bedre i passformen også. Synes på en måte b-d kjennes "billige" ut også hvis du forstår.

Bruker heller libero vi :)

Skrevet

Etter min erfaring ikke VELDIG stor forskjell, men Pampers Active Fit er litt bedre enn Baby Dry. Jeg syns Baby Dry er bitte bitte bitte litt dårlig om natten. Ingen lekkasje altså, men føler den nesten er litt fuktig på utsiden på morgenen, akkurat som det trekker tvers gjennom bleien.

Så, beste løsning: Baby Dry på dagtid og Active Fit om natten. Eller bare Active Fit hele tiden så klart, men den er jo noe dyrere...

Skrevet

Takk for svar :o) Tror jeg holder meg til Baby Dry jeg, da. På natten bruker vi Libero, faktisk. Lukter mindre og holder bra hele natten!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...