frua Skrevet 25. februar 2009 #1 Del Skrevet 25. februar 2009 fram til fødselen eller som kommer til å gjøre det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tigerlily79 Skrevet 25. februar 2009 #2 Del Skrevet 25. februar 2009 Jeg jobber 100 % foreløpig (uke 33) og håper å gjøre det frem til tre uker før termin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BergenApril Skrevet 25. februar 2009 #3 Del Skrevet 25. februar 2009 Jeg har jobbet 114 % frem til for en uke siden og kommer nok til å jobbe 100 % til tre uker før fødsel. Er i uke 33/4 nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mumitrollet Skrevet 25. februar 2009 #4 Del Skrevet 25. februar 2009 Jobber fremdeles 100 % og vel så det. Jobb på treningssenter utenom min 100 % stilling. Men kjenner jeg har vært sliten den siste uka. Er nå i uke 32 og har en 2 åring hjemme. Mulig jeg spør om å få 20 % sykemelding når jeg skal til legen neste uke. Ellers i veldig god form, absolutt ikke lei av å være gravid:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2009 #5 Del Skrevet 25. februar 2009 Jeg har termin i månedsskifte mars/april. Jeg jobber 100 % og kommer til å gjøre det frem til permisjonen begynner. Jeg er heldig og har et problemfritt svangerskap. Jeg syns det er fint å være gravid, og hadde kjedet meg veeeldig hvis jeg skulle gått hjemme nå f.eks. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 26. februar 2009 #6 Del Skrevet 26. februar 2009 Jobber 100%, men ble sykemeldt i dag og i morgen p.g.a svimmelhet, men jeg håper det går over og et jeg er tilbake på jobb til mandag. er i uke 33. Ellers helt problemfritt svangerskap Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tingling29 Skrevet 26. februar 2009 #7 Del Skrevet 26. februar 2009 Jeg jobber også 100 % - er nå i uke 34 og selv om jeg er i ganske fin form føler jeg meg som en vaskeklut enkelte dager... Er ikke mye piff når jeg kommer hjem... Men skal sies at jeg har jobbet nærmere 130 % siste to måneden, og merker at jeg nå må sette strek etter 8 timer på jobb. Har null interesse av å være utbrent når jeg går ut i permisjon, blir stressa bare av å tenke på å føde for tidlig, tror virklig jeg trenger de 3 ukene å lade opp batteriene på. Det som er positivt med hektisk jobb er at tiden flyr og jeg går dermed ikke rundt og utålmodig teller dager : ) Våkner mandag og blunk så er det fredag! Fyttirakkern som jeg gleder meg nå til å møte lille gutten vår.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2009 #8 Del Skrevet 26. februar 2009 Hadde trodd jeg skulle jobbe fullt helt ut, men nå jobber jeg 50%. Jeg er super fornøyd med det. Skjønner nå hvor sliten jeg var... Hadde jeg hatt en lite krevende jobb hadde jeg nok ikke trengt det, men jobber i barnehage og må være "tilstede" til en hver tid, men også orke noe hjemme (har 2 barn fra før). Er 35 uker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Little Miss Naughty Skrevet 27. februar 2009 #9 Del Skrevet 27. februar 2009 Er nå i uke 32 og jobber 100% og tenker jeg gjør det frem til permisjonen starter 3. april. Har gjort det i de andre to svangerskapene også. Heldigvis så har jeg det flexiblet på jobben. Enkelte perioder jobber jeg nok mer en 100% men så kan jeg ta det litt med ro når det er litt still. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
esin Skrevet 27. februar 2009 #10 Del Skrevet 27. februar 2009 Jeg er 20% sykemeldt fra og med denne uka. Er i den 33. uka. Jobber som lærer og føler jeg blir sliten av å være 100% aktiv hele tiden. Nå er det jo foreldresamtaler også og de må jo gjennomføres samme hva. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frua Skrevet 2. mars 2009 Forfatter #11 Del Skrevet 2. mars 2009 Så bra. Godt å høre at det er flere som liker å stå på, men samtidig er fornuftige og ikke gir alt for en hver pris. Stolte av dere! (og meg selv) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maia&Mathias <3 Skrevet 2. mars 2009 #12 Del Skrevet 2. mars 2009 Jeg jobber 60% og har gjort det de siste 3 ukene. Har denne + ei uke til igjen før jeg går ut i permisjon (HJEEEEEELP, går altfor fort!!!! ) og kommer til å fortsette å jobbe 60% ut tia. Merker at jeg "vagger" masse og at d er tungt på jobb (jobber som ped leder på småbarnsavd i bhg) men er fast bestemt å holde ut de siste 5 dagene som er igjen på jobb! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
superhappy32-guttemamma Skrevet 16. mars 2009 #13 Del Skrevet 16. mars 2009 Er lærer og hadde siste foreldresamtalen i dag! Jobber mandag og fredag og har gjort det siden februar, er altså 60%syk. Hadde ikke hatt tid til å jobbe mer heller med akupunktur, kiropraktor osv. Synes det kjennes ut som om jeg har nok å gjøre. Plages med vond rygg, halsbrann og ødem. Skal bli godt å bli ferdig med svangerskapet, men er nervøs for at ryggen ikke blir bedre med all amming og babybæring... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest StoooreMagenMin Skrevet 19. mars 2009 #14 Del Skrevet 19. mars 2009 jeg jobber i helsevesenet, 100% og kommer til å gjøre det sålenge det ikke blir fødsel, eller noe annet hindrer meg. studerer også, så det blir en eksamen og et par oppgaver de to siste ukene før termin. spennende å se om jeg rekker det:) har bekkenløsning, nedpress, murringer og ødemer stort sett hele tiden, men vil ikke bli sittende i ro. gleder meg til å vaske skikkelig rundt termintider:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå