Gå til innhold

Er det mange aprolmammaer som jobber fullt (100 %)


frua

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har jobbet 114 % frem til for en uke siden og kommer nok til å jobbe 100 % til tre uker før fødsel. Er i uke 33/4 nå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobber fremdeles 100 % og vel så det. Jobb på treningssenter utenom min 100 % stilling. Men kjenner jeg har vært sliten den siste uka. Er nå i uke 32 og har en 2 åring hjemme. Mulig jeg spør om å få 20 % sykemelding når jeg skal til legen neste uke. Ellers i veldig god form, absolutt ikke lei av å være gravid:-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har termin i månedsskifte mars/april. Jeg jobber 100 % og kommer til å gjøre det frem til permisjonen begynner. Jeg er heldig og har et problemfritt svangerskap. Jeg syns det er fint å være gravid, og hadde kjedet meg veeeldig hvis jeg skulle gått hjemme nå f.eks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobber 100%, men ble sykemeldt i dag og i morgen p.g.a svimmelhet, men jeg håper det går over og et jeg er tilbake på jobb til mandag. er i uke 33. Ellers helt problemfritt svangerskap

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg jobber også 100 % - er nå i uke 34 og selv om jeg er i ganske fin form føler jeg meg som en vaskeklut enkelte dager... Er ikke mye piff når jeg kommer hjem... Men skal sies at jeg har jobbet nærmere 130 % siste to måneden, og merker at jeg nå må sette strek etter 8 timer på jobb. Har null interesse av å være utbrent når jeg går ut i permisjon, blir stressa bare av å tenke på å føde for tidlig, tror virklig jeg trenger de 3 ukene å lade opp batteriene på.

 

Det som er positivt med hektisk jobb er at tiden flyr og jeg går dermed ikke rundt og utålmodig teller dager : ) Våkner mandag og blunk så er det fredag!

 

Fyttirakkern som jeg gleder meg nå til å møte lille gutten vår....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde trodd jeg skulle jobbe fullt helt ut, men nå jobber jeg 50%. Jeg er super fornøyd med det. Skjønner nå hvor sliten jeg var... Hadde jeg hatt en lite krevende jobb hadde jeg nok ikke trengt det, men jobber i barnehage og må være "tilstede" til en hver tid, men også orke noe hjemme (har 2 barn fra før).

 

Er 35 uker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nå i uke 32 og jobber 100% og tenker jeg gjør det frem til permisjonen starter 3. april. Har gjort det i de andre to svangerskapene også. Heldigvis så har jeg det flexiblet på jobben. Enkelte perioder jobber jeg nok mer en 100% men så kan jeg ta det litt med ro når det er litt still.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 20% sykemeldt fra og med denne uka. Er i den 33. uka. Jobber som lærer og føler jeg blir sliten av å være 100% aktiv hele tiden. Nå er det jo foreldresamtaler også og de må jo gjennomføres samme hva.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra. Godt å høre at det er flere som liker å stå på, men samtidig er fornuftige og ikke gir alt for en hver pris. Stolte av dere!

(og meg selv)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jobber 60% og har gjort det de siste 3 ukene. Har denne + ei uke til igjen før jeg går ut i permisjon (HJEEEEEELP, går altfor fort!!!! ) og kommer til å fortsette å jobbe 60% ut tia. Merker at jeg "vagger" masse og at d er tungt på jobb (jobber som ped leder på småbarnsavd i bhg) men er fast bestemt å holde ut de siste 5 dagene som er igjen på jobb! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Er lærer og hadde siste foreldresamtalen i dag! Jobber mandag og fredag og har gjort det siden februar, er altså 60%syk. Hadde ikke hatt tid til å jobbe mer heller med akupunktur, kiropraktor osv. Synes det kjennes ut som om jeg har nok å gjøre. Plages med vond rygg, halsbrann og ødem. Skal bli godt å bli ferdig med svangerskapet, men er nervøs for at ryggen ikke blir bedre med all amming og babybæring...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest StoooreMagenMin

jeg jobber i helsevesenet, 100% og kommer til å gjøre det sålenge det ikke blir fødsel, eller noe annet hindrer meg. studerer også, så det blir en eksamen og et par oppgaver de to siste ukene før termin. spennende å se om jeg rekker det:)

har bekkenløsning, nedpress, murringer og ødemer stort sett hele tiden, men vil ikke bli sittende i ro.

gleder meg til å vaske skikkelig rundt termintider:):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...