Gå til innhold

Andre her med termin i mars?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har termin 10. mars:-) Noen andre som har? Tenk, om en måned, ja for noen mindre, er gullene våre her!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jepp, tiden flyr :)

termin 24 mars. (molde)

Skrevet

Har også termin 24. mars :)

Menstermin er 13. mars

Håper det skjer noe snart eller så får åpninsriene stoppe HELT.

Har hatt et par falske alarmer nå. Er vondt og er lei.

Har vært på sykehuset. Er moden og har åpning så alt er klart til fødsel sånn sett:)

Skrevet

Har termin 23. Mars, men blir satt igang tidligere.

Skrevet

5 mars min egen og ultralyd er 15 mars :)

gleder meg..

Skrevet

Termin 12.mars. Begynner å se lyset i tunnelen nå. Har levert ettåringen i bgh, så nå skal jeg pakke bagen og stryke babyklær. Blir 15 mnd mellom mine minste, så klær trenger jeg ikke å kjøpe.

Skrevet

Har menstermin og ul.termin 5. mars.

Bare 8 dager igjen.

Er moden og har 1 cm åpning, men kan fortsatt gå flere uker før fødsel alikevel.

Hadde 2-3cm åpning i flere uker sist, før snuppa bestemte seg for å komme 1 uke over termin.

Gjest leelu25 *høygravid*
Skrevet

Termin 30. mars.. 4 uker igjen :)

Om hun ikke er kommet til termin er jeg satt opp til ks den dagen kl 08 om morran, så det blir spennende å se om hun vil ut før :))

Skrevet

Jeg har termin 9. mars! Gleder meg stort! Dette er første barnet vårt, så vi vet jo ikke helt hva vi går til! Har virkelig ikke lyst til å gå over termin, men vet jo at sjansene er store for det siden jeg er førstegangs..

Ingen tegn til at noe har tenkt å skje med det første her. Har bare en del murringer i mage og rygg om dagen, men hodet på snuppa har nettopp festet seg, så kan vel kanskje være derfor!

Skrevet

jeg har termin 11mars, det er 14 dager til idag :) er spent på når han kommer,,,,håper det ikke blir overtid da, men det vet man jo aldri :)

Skrevet

28, mars her, er så klar for å være ferdig med å føde!!!

Skrevet

Har termin 20. mars. 3 uker igjen... Kjenner jeg begynner å bli klar for å se Junior. Skal også føde på Ahus. Har begynt modningen, så håper jeg slipper å gå på overtid.

Skrevet

Jeg har mens termin 19 mars og UL termin 15 mars så nå begynner det å nærme seg :D Jeg er klar!

Skrevet

Jeg har termin 6. Mars! mens terminen var 21. februar men jeg regner med at ul har rett =) venter i spenning nå!

skal forresten føde på rikshospitalet. hadde vært moro om det var flere her inne som skal på riksen på den tida =)

Skrevet

Hvordan vet man at man har begynt modningen? Jeg har hatt endel nedpress og mer kynnere enn vanlig, men ellers ingenting. Håper det ikke betyr at jeg kommer til å gå lenge over..

Skrevet

noe på fredrikstad??? andre med mase stikkinger og problemer med å gå ?? ser noen spør om modning og lrer på om det er det, eller om hodet er festa kanskje?

Skrevet

Var hos jordmor i går, og ba henne om å sjekke ;-) Har hatt et helt komplikasjonsfritt svangerskap uten murringer og andre "følinger" unntatt kynnere da. Nå har jeg mensmurringer og det stikker av og til, og fordøyelsen har plutselig blirr mye bedre (hormonstyrt det også visstnok). Dermed mistenkte jeg at noe var i ferd med å endres. Limortappen avflates nå og er på 1,5 cm (mot 4 normalt). Trenger ikke å bety så mye, men er jo selvfølgelig lov å håpe :-)

Skrevet

Har mens termin 4. mars og ul termin 5. mars.

Vannet gikk i natt, så nå venter jeg bare på å føde. Blir satt i gang i morgen tidlig hvis det ikke skjer noe før den tid.

Skrevet

Har termin 1.mars! Tror nok jeg går litt over. Kanskje jeg får fødselsdagsgave 4.mars........ :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...