Gå til innhold

Termin i dag


ellimor

Anbefalte innlegg

ja,i dag er termin ,er fortsatt ikke på vei til å føde enda.Alle si første fødene går overtid.vi får se kor lang tid det blir å ta før jeg også blir mamma til min prinsesse.

Lykke til alle i samme situation og gratulere til alle som har født

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Henger meg på her jeg... Har termin i dag jeg også, men her sitter jeg ennå!

Skal på sykehuset igjen i morgen - har svangerskaps forgiftning og høyt blod trykk, så jeg skal nok ikke gå lenge over tiden!!!!

Håååååper de setter i gang noe i morgen! Jeg orker ikke mere nå!

Kroppen er full av vann og bena mine ser ut som tømmer stokker...

 

Har denne uken tilbrakt ca 10 timer på Observasjonsposten og tatt masse prøver og tester....

 

Lykke til alle sammen!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,fortsatt ingen babi her jeg da,hva med deg?trist å høre om svangerskaps forgjiftingen.Håper alt går bra,her har jeg vart plaget me forsjølelse lignende greier kjempe lenge og spyr i tilleg og ja mine føtter også ser ut som tømmer stokker.Når jeg leser om alle som har født blir jeg litt lei meg,jeg syns synd på oss jeg:(ja ja,det er vel bare spm om tid så føde vi også.

hvor skal du føde?jeg skal vare på ullevål

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har termin imorgen.. Men,ser ut til at det enda vil gå noen dager før hun kommer ut til oss :-( Er så lei at jeg har gitt opp håpet om at hun kommer i det hele tatt jeg.. :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nu har det gåt 3 dager overtid:(begynner å misste troen på at hun kommer snart.Ringte til ullevål føden og fikk bare beskjed om å slappe av.Det er ikke så lett å gjøre når man er lei av å vente.De sa kan god hende jeg måte vente 2 uke til!!

Fortvilt/gravid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Jeg er nå også på overtid. Hadde termin i går den 28 februar...

Venter nr 2 og hadde håpt på at hun kanskje ville komme før termin.

med nr 1 gikk jeg 11 dager over termin før noe skjedde...

 

Har nettop fått vite at det er litt kaos på Føde avdelingen her i Bergen, pga ombygging... prøver å trøste meg med at jeg kanskje vil få en bedre tid på sykehuset om det går noen dager til...

 

Jeg vet veldig godt hvor kjedelig det er å gå slik å vente, men barnet har jo best av å være lengst mulig tid i magen sånn sett.

 

Lykke til dere andre som også går og venter..

Husk på at vi venter på noe helt fantastisk... nyt tiden nå til å slappe av.. kan bli hektisk i heimen når barne er kommet...

Unn deg et varmt bad, hudpleie, fotpleie eller lignende... eller ta en time til frisøren :-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 dager etter termin,fortsatt ingenting.legen sa hun skulle komme før helga hun skulle bare har visst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...