nick_317069 Skrevet 25. februar 2009 #1 Skrevet 25. februar 2009 jeg hadde sex med mannen min i går og begynte å blø litt etter sexen.er det normalt?jeg trenger svar var littt lyserosa da,men det har gitt seg nå.bør jeg høre med jordmor.fikk beskjed av en lege da jeg var inne på sykehuset sist om å ta kontakt igjen hvis jeg blødde litt,bør jeg det eller skal jeg bare ringe jordmor for å høre hjertelyden.jeg er 15+2 idag.
mai^prinsessa Skrevet 25. februar 2009 #2 Skrevet 25. februar 2009 helt normalt.. skjedde med meg også hele tiden i begynnelsen.. er visstnok livmortappen som er litt "skjør"... så lenge det ikke er blod i store mengder eller levra blod, så er det ikke farlig
nick_317069 Skrevet 25. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 25. februar 2009 takk for svar,tror jeg bare skal sjekke med sykehuset,hva mener du med levra blod?men jeg fikk litt blod i utfloden isted,var ikke mye men det var rødt,og så går det over til brunt,jeg fikk vite av livmortappen min var rød sist jeg var inne og sjekka.men kjenner smådunk i magen så liv er det nok,men de ville følge med meg videre hvis det skjedde igjen,bare for å se at alt var i orden,
mai^prinsessa Skrevet 25. februar 2009 #4 Skrevet 25. februar 2009 levra blod er blod som har klumpet seg.. altså klumper av blod.. ring lege/jordmor du!
nick_317069 Skrevet 25. februar 2009 Forfatter #5 Skrevet 25. februar 2009 jeg har snakka med legen nå og jeg har fått time imorra formiddag,hvis jeg merker mer blod idag så skulle jeg ringe og få komme til med en gang.men jeg tror alt er bra,har slutta og blø nå,men tar timen imorra for å sjekke at alt er i orden takk for at du svarer meg på dette,jeg har jo ikke hatt det slik mine 3 andre svangerskap skjønner du.
rosa76 Skrevet 25. februar 2009 #6 Skrevet 25. februar 2009 Gravid mednr tre vi også. Jeg blør ved hvert samleie.. Skikkelig skjipt. Håper det bare er nå i starten! Blør imidlertid veldig lett neseblod også. Hver gangjeg kaster opp eller snyter meg.. Si fra hvilken beskjed du får i morgen da:-)
nick_317069 Skrevet 25. februar 2009 Forfatter #7 Skrevet 25. februar 2009 hei jeg har avbestilt timen min hos legen jeg fordi jeg har slutta å blø.jeg vet at alt er bra,og når andre forteller om at de også blør ved samleie så er det sikkert normalt.jeg fikk vite sist at jeg har en rød og sensitiv livmortapp så er nok derfor sa legen når jeg ringte til han idag.dette er unge nr 4 for vår del.hvor langt er du på vei da?håper vi kan holde kontakten her inne.litt greit å prate med noen som har opplevd og opplever det samme som meg klem fra meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå