elli med lille spire Skrevet 25. februar 2009 #1 Skrevet 25. februar 2009 hva kan det være? når jeg var på do var det en liten dråpe i trusa og noen små på papiret, har mistet en gang før og vil ikke miste en gang til, er ca 4-5uker. mista sist når jeg var 5 uer på vei. vær så snill si at det kan være noe annet.... burde jeg gå til lege?
Venter på nr 3 Skrevet 25. februar 2009 #2 Skrevet 25. februar 2009 Hei du. Jeg mistet i helgen,det begynte på lørdag,bare litt blod på papiret da jeg var på do og tisset,så forsvant det igjen,så kom det tilbake,bare litt på papiret.På mandag begynte jeg å blø litt,var på ul,der fant de ingenting,tok en hcg test og den hadde synket. Så jeg mistet i helgen,men det kom ikke mye blod og jeg hadde heller ikke noen spesielle smerter. Legen sa at det er ikke noe de kan gjøre noe med uansett,det må gå sin gang,så tror ikke det hjelper å ringe legen,bortsett fra å be om en ul da,sånn at du kan se om den fortsatt er der. Ønsker deg lykke til og håper at du ikke mister,De sier jo at mage blør uten at det er noe galt
Uglemamma er tobarnsmamma! Skrevet 25. februar 2009 #3 Skrevet 25. februar 2009 Veldig veldig mange blør uten at det er noe som helst i veien,ja... Dessverre ser man jo ikke hva som foregår før etter en stund hvor det enten avtar eller tiltar, det er det som er så synd... -Men det er mye mer blodgjennomstrømning der nede nå som du er gravid og det skal lite til for å blø. Mange blør f.ex nesten hver gang etter sex gjennom hele svangerskapet... Evt etter egen orgasme. Det er masse grunner som kan være årsak til bloddråpene dine. Jeg vil jo gjerne be deg senke skuldrene og slappe av, men vi har begge mistet før og jeg kjenner den følelsen du har. Den er ikke grei å roe. Men prøv Krysser fingrene for deg at alt går bra *klappe på*
elli med lille spire Skrevet 25. februar 2009 Forfatter #4 Skrevet 25. februar 2009 Uff så trist å miste. Men får nok bare la naturen gå sin gang, er jo ikke noe å gjøre. Hadde sex igår, så håper det har noe med det å gjøre. Takk for svarene, de hjalp... Og det var bare det på morgenen, så får vente å se... håper alt går bra med dere. Og vi blir jo gravide, så det må jo funke engang....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå