lchristin-nydelig tulle Skrevet 25. februar 2009 #1 Skrevet 25. februar 2009 så rart. nå har jeg ønsket dette så masse og nå våknet jeg m litt vondt og det lakk litt vesske m blod...og rier på 4-5min mellom. jippi for meg endelig. da er det bare å vekke minsten. mannen er vekt og vi reiser nå til svigermor og så føden. da slipper jeg å bli satt igang!!!!! lykke til dere andre!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 25. februar 2009 #2 Skrevet 25. februar 2009 Endelig var det din tur også! Masse lykke til med fødselen:)
Gjest Skrevet 25. februar 2009 #6 Skrevet 25. februar 2009 Dette innlegget har jeg ventet på... MASSE LYKKE TIL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Du har utrolig mye å glede deg til!!!!!!!!! ååååå..så koslig altså!
lillebøllaspringmadrass Skrevet 25. februar 2009 #9 Skrevet 25. februar 2009 ååå, så morro! Endelig kom dagen som starta med innlegg fra deg om fødsel! Det har jeg venta på Lykke til!!!
Helene <3 Sarah&Anniken Skrevet 25. februar 2009 #10 Skrevet 25. februar 2009 Endelig din tur Lykke til!!
Mayken Skrevet 25. februar 2009 #11 Skrevet 25. februar 2009 Lykke til:) Så fint at du slipper å bli satt i gang:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå