MinnieMe Skrevet 25. februar 2009 #1 Skrevet 25. februar 2009 Jeg nå nesten 28 uker og har i de siste ukene hatt kramper og smerter i magen. De kommer spesielt hvis jeg er i bevegelse, setter/legger jeg meg ned så gir de seg. Mistenker at det kan være kynnere, men har prøvd å lese litt om det og syns ikke symptomene stemmer helt... Jeg har ikke noen blødninger, kjenner litt til bekkenløsning i skamben-regionen, men er ellers i fin form. Kan dere forklare hvordan deres kynnere er?
Såpeboble - 26.04.2011 Skrevet 25. februar 2009 #2 Skrevet 25. februar 2009 Det murrer nederst i magen og av og til i ryggen, samtidig som magen blir knallhard. Sånn kjennes de ut her. Men de kan oppleves veldig forskjellig, jeg synes det høres ut som du har kynnere. De forsvinner ofte når man hviler, eller motsatt for noen. At de merker de best når de hviler, også forsvinner de når de beveger litt på seg. Eller i dusjen feks..
Gjest Skrevet 25. februar 2009 #3 Skrevet 25. februar 2009 Jeg fikk kynnere i uke 28. De kom når jeg gikk eller bøyde meg ned, for så å reise meg opp igjen. Magen ble hard og jeg følte at den på en måte dro meg mot bakken.) Ikke smertefult men ubehagelig. Siste 3-4 uker før fødsel kom de også i hvile, hadde problemer med å sove om natta på grunn av de. Noen var så sterke at de tok pusten fra meg. Fortsatt ikke smertefult. Men dette er vel individuelt. Det kan godt være kynnere du har.
MinnieMe Skrevet 25. februar 2009 Forfatter #4 Skrevet 25. februar 2009 Må nok være kynnere jeg har da ja. Greit å få det avklart. Takker for svar
¤A-09¤ Skrevet 25. februar 2009 #5 Skrevet 25. februar 2009 Høres veldig ut som kynnere. Har det på akkurat samme måte!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå