Gå til innhold

Kynnere... Hvordan kjennes de ut?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg nå nesten 28 uker og har i de siste ukene hatt kramper og smerter i magen. De kommer spesielt hvis jeg er i bevegelse, setter/legger jeg meg ned så gir de seg. Mistenker at det kan være kynnere, men har prøvd å lese litt om det og syns ikke symptomene stemmer helt... Jeg har ikke noen blødninger, kjenner litt til bekkenløsning i skamben-regionen, men er ellers i fin form.

Kan dere forklare hvordan deres kynnere er?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det murrer nederst i magen og av og til i ryggen, samtidig som magen blir knallhard. Sånn kjennes de ut her.

Men de kan oppleves veldig forskjellig, jeg synes det høres ut som du har kynnere. De forsvinner ofte når man hviler, eller motsatt for noen. At de merker de best når de hviler, også forsvinner de når de beveger litt på seg. Eller i dusjen feks..

Skrevet

Jeg fikk kynnere i uke 28. De kom når jeg gikk eller bøyde meg ned, for så å reise meg opp igjen. Magen ble hard og jeg følte at den på en måte dro meg mot bakken.:)) Ikke smertefult men ubehagelig. Siste 3-4 uker før fødsel kom de også i hvile, hadde problemer med å sove om natta på grunn av de. Noen var så sterke at de tok pusten fra meg. Fortsatt ikke smertefult. Men dette er vel individuelt. Det kan godt være kynnere du har.

Skrevet

Må nok være kynnere jeg har da ja. Greit å få det avklart. Takker for svar :)

Skrevet

Høres veldig ut som kynnere. Har det på akkurat samme måte!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...