Vimsa :) Skrevet 25. februar 2009 #1 Skrevet 25. februar 2009 Hei blir til å skrive absolutt alt om bryllupsforberedelser i min blogg og kansje du også vil gi meg tips/gode råd??? Sjekk ut :http://vimsagriperdagen.blogg.no/
Vimsa :) Skrevet 25. februar 2009 Forfatter #2 Skrevet 25. februar 2009 La på meg hele 23 kg når jeg gikk gravid. Skal du også prøve å blir mer stram i fisken før kirkeklokkene ringer? Sjekk ut :http://vimsagriperdagen.blogg.no/ Vimsa
Hildemor fra vest Skrevet 25. februar 2009 #3 Skrevet 25. februar 2009 Så kjekt. Jeg har nok noen mer kg enn deg som jeg vil ha av.Skal gifte meg 22 august. Har tenkt å begynne å svømme når minsten begynner i barnehage.Siden jeg sitter i stol er ikke jogging min sterkeste side he he. Ellers har jeg og begynnt med regelmessige måltider og mye grønnt. Skal opprette blogg nå snart.Må bare få fingen ut;-)
♥Gravid med nr 3-22.10.10♥ Skrevet 25. februar 2009 #4 Skrevet 25. februar 2009 Nå bestemte jeg meg også!!! SKAL bli strammere i fisken jeg også til bryllupet!!! Begynner NÅ!!! Har såå lite selvdisiplin!! Har "begynt" helt siden 1.1.09, men spiser fortsatt akkurat like mye "dritt" og trener akkurat like lite Klarer ikke la være å kose meg , så litt snop i helgene/bursdager o.l er lov, men ellers ingenting!! Ut å gå, nå nytter det ikke lenger å skylde på været, dårlig fottøy, mørkt osv, våren er i anmarsj Blir nok å følge med på loggen din iløpet av våren (Har forresten nesten de samme høyde/vekt målene som deg, bare en cm/kg forskjell)
Vimsa :) Skrevet 25. februar 2009 Forfatter #5 Skrevet 25. februar 2009 Hei sJoKoLaDeBrUd<3 250709<3 Har skrevet til deg på bloggen. Kan vi ikke holde kontakten på bloggen
Vimsa :) Skrevet 25. februar 2009 Forfatter #6 Skrevet 25. februar 2009 Hei Hildemor fra vest Har skrevet til deg på bloggen min.... helene
♥Gravid med nr 3-22.10.10♥ Skrevet 25. februar 2009 #7 Skrevet 25. februar 2009 Hei Vimsa:) Har svart deg på bloggen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå