malle09 Skrevet 24. februar 2009 #1 Skrevet 24. februar 2009 jeg er i uke 39, og på kontroll i dag målte jordmora svært hopp på symfyse målet. Jeg har under hele svangerskapet hatt lave sf-mål, men på ei uke hadde målet økt enormt. plutselig ligger jeg på den røde streken. Magen min føles også sprengt, jordmora slet med å finne ut hvordan babyen lå. Hun mistenkte at jeg har for mye fostervann, men ville avvente det. Greit tenkte jeg da, men etter å googlet litt på nett ser jeg jo at det faktisk kan være svært negativt å ha mye fostervann. Nå er jeg bekymret!! noen her med erfaring på det med mye fostervann? sukk..
Maf og lillemann Skrevet 24. februar 2009 #2 Skrevet 24. februar 2009 har ikke erfaring med akkurat det, meeeen- det er nok lurest å stole på jordmoren din, og ikke lese for mye på internett...det skaper mye unødvendig bekymring det er vel uansett ikke lenge til du skal til lege eller jordmor igjen? du kan jo også ringe til sykehuset og forklare dem situasjonen (da får du jo en "second opinion") godt mulig de tar deg inn på en kort sjekk med UL, og om du har mye fostervann blir det da avklart rimelig enkelt vil jeg tro. lykke til =) går sikkert fint!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå