Gå til innhold

Dette var jo litt teit og trist...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er visst ikke så flink til å tolke mennesker...

Er flyttet til et nytt sted, og prøver å finne meg venner. Har bodd her 6 mnd da, og vi har vært litt kjent med et par på samme alder. De er alltid veldig sarkastiske og snakker slik til hverandre hele tiden: "Nei nå gidder jeg ikke å snakke med deg mer", og "Idag så du teit ut" osv. Slemme kommentarer, som ikke er vondt ment, liksom.

Og jeg har prøvd å passe litt inn, så jeg tenkte å innføre den måten å snakke på selv. Så da jeg fikk melding fra hun om jeg ville kommer over, skrev jeg "nei jeg gidder ikke"... Og det ble hun veldig såret av. Sånn som de prater sammen, hadde jeg sverget på at hun tålte slik.. Så jeg har sendt henne en melding med forklaring og at det ikke var meningen å såre henne.

Ikke så lett å passe inn her :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er en som din venninne, min mann og jeg prater sånn hele tiden.

Men jeg skjønner hvorfor hun ble såret, fordi du gjør deg til neon du ikke er og du kan jo ikke forutsette at hun skal vite at du som normalt ikke sier slikt bare spøker heller.

Isåfall bude du vært påpasselig med å bruke feks ;) etter meldingen og et lite hihi eller noe så hun var HELT SIKKER på at det var fleip.

Men du har/hadde jo fått noen nye venner akkurat som du er, hvorfor gjøre deg til da? Jeg kan faktisk ikke fordra mennesker som meg selv, rett og slett fordi i en vennekrets har alle på en måte funnet sin plass med tiden, og det er vår. Vi er "det litt rare, men morsomme og sarkastiske paret", våre venner trenger heller ikke flere som oss, det blir for mye rett og slett.

Skrevet

Enig med den andre anonyme. Vær deg selv, du.

Ikke ditt problem at de er sånn. Uff, skjønner deg godt!

Skrevet

Meg og en venninne skulle skrive en mail til en annen. Bare en beskjed ikke noe viktig. Venninnen min skrev fra min PC. Jeg kom borti slik at mailen ble sendt før den var helt ferdig og den innehold derfor min signtur (kommer automatisk opp). Hun som fikk mailen ble lei seg og trodde jeg var veldig sint på henne. Dette fordi det var 'out of character' for meg. Jeg skiver ikke på den måten.

Hadde det blitt signert med hun andre sitt navn hadde det ikke vært noe problem for det er slik hun utrykker seg og det vet alle.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...