gerd Skrevet 24. februar 2009 #1 Skrevet 24. februar 2009 hehe - føler meg smart nå må jeg si.. Jeg har en slik pumpe med to hull i slik at jeg må holde over det ene hullet med en finger når det andre skal brukes. Det er så tungvint - skjønner det ikke helt jeg. I tillegg så går bare lufta enda mer ut av hjulet når pumpa trykkes nedpå... Er det jeg som er så utrolig teit eller er det pumpa som er teit... Prøver å pumpe opp EWeren min.
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 25. februar 2009 #3 Skrevet 25. februar 2009 jo har sykkelpumpe, men har aldri vært borti en med to hull:-)
Gjest Skrevet 25. februar 2009 #4 Skrevet 25. februar 2009 Antakelig hadde pumpa en dings til å tette det ene hullet med. Du vet, den typen dings som forsvinner før du trenger den. Sånn er i alle fall pumpa mi.
gerd Skrevet 25. februar 2009 Forfatter #5 Skrevet 25. februar 2009 Lurt - er igrunnen ganske flink å ta vare på dingser, men hvem vet.... JA til de gode gammeldagse sykkelpumpene...
Gjest Skrevet 25. februar 2009 #6 Skrevet 25. februar 2009 Ja til vogner uten lufthjul, faktisk. De er bedre på alle vis. Jeg bytta lufthjula mot gammeldagse gummihjul.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå