Gå til innhold

Jenter, jeg trenger deres hjelp og tips!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trenger å finne verdens beste barselgave til en nybakt mor.

Men - jeg øsnekr ikke at den skal koste for mye... Har ikke noen helt klar grense, blir litt etter hvor god ideen er kanskje, men ikke så mye altså ;)

Har du tips?

Har du fått noe du likte?

Har du gitt noe som ble godt mottatt?

Har du hørt om noen som fikk geniale gaver?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

en omsorgsdag- hvor du kommer - varter opp- har hjemmespa...

Skrevet

Bleiekake tror jeg utgår.... Jeg mener IKKE å tråkke noen på føttene her altså, men både jeg og hun synes det er rimelig harry med sånt.. hehe... Dessuten vil jeg ha noe som er hendig å drasse med seg til sykehuset (meg ) og derfra igjen (dem).

Oppvarting tror jeg heller ikke jeg orker satse på, høygravid meg varte opp ferdigfødte henne? hihi ;)

Nei, dette skal være en gave, en ting altså, til HENNE. Ikke til babyen, familien, men HENNE. Noe som kan få henne til å føle seg vel etterpå, eller noe hun kan slappe av med.

Jeg har tenkt på hudpleieprodukter, men det blir jo fort dyrt da. Iallefall siden jeg ikke helt vet hva hun helst ville hatt :-p

Skrevet

en fin topp? Eller noe sminke-saker, slik at hun kan føle seg fresh etter fødselen?

Skrevet

Time til fotpleier? Koster rundt 500 kr.... Er kjempedeilig sånn rett etter at man har vært gravid og vært stor og tung. Samtidig kan hun jo eventuelt ha med babyen =)

Skrevet

Jeg hadde satt kjempepris på en kurv med velværeprodukter fra f.eks bodyshop!

Skrevet

Det var ikke så dum ide nei, sug lut! Kommer nye bøker på lydbok eller? Hun har jo lest en del fra før og, men om jeg får tak i en ganske ny en, hadde det kunne funka :)

Flere?

Skrevet

Jeg vet flere som har blitt kjempe glad for en "termos-kopp" bla.

jeg vet ikke hvor mange kopper kaffe og te jeg lagde meg som ble kalde før jeg fikk rukket å ta en slurk i barsels periodene ;o)

Skrevet

Jeg fikk ett bilde av sønnen min da han var 1 dag gammel montert i en kjempefin ramme.

Skrevet

Når det gjelder hudpleieprodukter så kan du gjøre det så enkelt som å kjøpe en god shampo, balsam, dusjsåpe og en fuktighetskrem. Det trenger jo ikke å være det dyreste.

Jeg husker iallefall i barseltiden min så syntes jeg at jeg stinket. Jeg luktet melk, svette, babygulp, u name it. Så jeg ble kjempe gla da min kjære kjøpte dusjsåpe og body lotion fra bodyshop til meg:) Dusja flere ganger daglig for jeg syns det var så god lukt på den, hehe:)

Skrevet

Da bestevenninna mi besøkte meg på sykehuset, fikk jeg en kurv inpakket med cellofan. I den lå det beste godtet jeg vet om (smågodt fra dropsen), massasjeoljer, såper, skrubb og andre velværeprodukter fra Body Shop. I tillegg lå eg liten presang til gutten vår oppi. Veldig kjekk gave!

Skrevet

Hmm.. Hun driker ingen varme drikke da :-p

Skrevet

Men hvordan få med det på barselbesøk, når jeg ikke har sett ungen? Bilde altså..

Skrevet

Ja, det er litt i denne gata jeg tenker, Eureka :)

Men jeg bruker ingen BS-pridukter selv og aner ikke hva som er bra...??

Skrevet

skal snart føde selv, så her går jeg ut ifra hva jeg selv hadde satt pris på etter fødsel. body butter fra body shop er jo noe som slår an hos mange. den er dessuten ganske effektiv på den tørre krepphuden man gjerne får på magen når den trekker seg tilbake etter fødselen. ellers er fotpleieprodukter noe som hadde slått an hos meg akkurat nå, lenge siden jeg har sett disse tørre potene mine gitt, de trenger sikkert full overhaling.

Skrevet

Ah, der sier du noe! En god fuktighetskrem til magen er jo kongebra!!

Er denne body butter-saken veldig bra, eller er det bedre med andre typer kremer? Jeg har seriøst ikke peiling ;)

Skrevet

ammepute, hvis hun ikke har kjøpt det...jeg fikk det som barselsgave, og den har jeg brukt ved hver amming siden!

Skrevet

hvetekimolje som kjøpes på apoteket er def best, men den gir ikke akkurat følelsen av spa-luksus. flasken er kjip, lukten er kjedelig og den er klissete og smitter av på klær. men supereffektiv, som sagt.

mange sverger til body butter, den lukter godt etc. for luksusvarianten av body shop finnes jo L'Occitane, som er tilsvarende dyrere men veldig gode produkter. jeg bruker selv mandeloljeproduktene (Amande) derfra.

Skrevet

Dersom du skal på BS og handle, bruk nesa! Rett og slett.

De har en Limited Edition med kirebær akkurat nå også som er fantastisk!

Jeg og knotten kjøpte den før jul og er snart tomme. (for selvfølgelig har lille jåla mi også falt for den!)

Skrevet

Er denne Locco.... også fra BS da eller?

Og kirsebør skal sjekkes ut, tillab :)

Skrevet

Makan. Jeg bor i landets tredje største by, og vi har ikke den kjeden. Isj.

Da må jeg vel innom BS :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...