hundemamma ♥ Skrevet 24. februar 2009 #1 Skrevet 24. februar 2009 Er dyrevenn så det holder men får jeg tak i katten som pisset ned vogna til vesla da den stod utenfor barnehagen, vil den - og eieren - få det hett rundt ørene! Hvorfor kan ikke katteiere ta ansvar og kastrere kattene sine som er ute? Er vel en grunn til at de ikke får være hjemme hele tiden kanskje.... Uansett så lurer jeg nå på hvordan jeg skal få vekk stanken. Har dynket ned regntrekket (der det opprinnelig satt) og kurven under med "rompe"sprit og vasket etterpå men da jeg hentet vesla i barnehagen stinket vogna forferdelig. Måtte vaske pose og alt men det hjelper ikke. Var mannen som leverte i dag morges og hans luktsans er ikke like "raffinert" som min Så må vognen renses eller tåler den en runde salmiakk tro... Er en OTH.
Shabby Cheap Chic Skrevet 24. februar 2009 #2 Skrevet 24. februar 2009 Aner ikke hvordan du skal få vekk lukta, men salmiakk tiltrekker seg katter..
Gjest Skrevet 24. februar 2009 #3 Skrevet 24. februar 2009 Sitrus for alle penga. Det fjerner lukt og skremmer vekk katter. Men vær obs på at det også kan bleke i stoffet så det bør ikke sitte på lenge dersom du bruker ren sitronsaft. Du kan evt ta av trekket og vaske det etter anvisningen, men bruk såpe med sitronlukt.
Shabby Cheap Chic Skrevet 24. februar 2009 #4 Skrevet 24. februar 2009 Takk for tips for jeg må skure garasjen:( Hehe...
hundemamma ♥ Skrevet 24. februar 2009 Forfatter #5 Skrevet 24. februar 2009 OK da er det sitrus på meg også. Vanligvis vet jeg alt om vasking men når det kommer til kattepiss, har jeg mere og hente hehe. Tenkte liksom at siden salmiakk funker på hunder, så må kattene også mislike å få det i nesen....men samtidig tror jeg at je faktisk husker noen har sagt det før.... Uansett en stor takk til deg tillab
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå