Gå til innhold

Syden i uke 32??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen med erfaring og gode råd?? :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hører egentlig ikke til her inne enda, men tenkte jeg kunne svare deg for det. Jeg tror det desverre ikke det er noe flyselskap som lar gravide kvinner fly i uke 32, etter hva jeg har hørt. Hvis du skal ta fly da vel og merke.... Men du kan jo sjekke med det aktuelle flyselskapets nettsider om hvor langt du kan være på vei for å få lov til å fly.

Skrevet

Hei igjen...

Sjekket med flyselskapet jeg jobber for. De tar med gravide frem til uke 36 så sant det ikke er noen komplikasjoner i svangerskapet. Det samme gjør vist SAS også....

Så beklager litt feilinformasjon i det tidligere svaret mitt.

Skrevet

Skal reise med Iberworld til Tenerife.

Skrevet

Hei!

Er nettopp tilbake fra ferie på Gran Canaria og er selv i uke 32, termin 1.mai. Ved et normalt svangerskap er det ingen ting i veien med å reise nå, vil heller si tvert i mot. Var bare helt utrolig deilig å få litt sol&varme, og føler meg bedre rustet for det store vi har i vente. Hadde i tillegg med mann + sønn på 20 måneder, så det var jo en aktiv ferie, men akk så deilig å fylle på med D-vitaminer!

Snakket også med både styrmann og flyvertinner og de er jo drillet på det meste, så de håpet nesten på fødsel :)

Hadde kontroll hos jordmor 2 dager før avreise som sa god tur og kos deg, så følte meg trygg på at det var det rette for meg i allefall!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...