* 5 om dagen * Skrevet 24. februar 2009 #1 Skrevet 24. februar 2009 liker ikke det nye opplegget dems i det hele tatt, bare rot jo... det er faktisk kjedelig å være her,så tror jeg trekker meg litt til siden,for å se om det blir noe endringer her. hva syns dere om alt dette?? og tror dere alle vi som signerer blir hørt, og at de gjør om på tingene igjen?
Silje og Vaniljebollene Skrevet 24. februar 2009 #2 Skrevet 24. februar 2009 Jeg liker det ikke. Syns de burde minst halvere mengden forum, fjerne scrolleren på lista over forum, og sette de mest populære forum øverst.
Shabby Cheap Chic Skrevet 24. februar 2009 #3 Skrevet 24. februar 2009 Ja enig jeg... Forumene hadde kanskje blitt mere brukt hvis man kunne feks. trykke på en "dagens innlegg" knapp. Så alle innleggene fra de forskjellige forumene kom opp. hvis noen skjønner meg. Hadde vært en bedre løsning hvis de vil beholde alle forumene sine.. hehe...
PAVEEL Skrevet 24. februar 2009 #4 Skrevet 24. februar 2009 enig med siljevanilje. er aaalt for mye forum og man får helst svar på skravle uansett. skravle, anonym, 0-1 etc, skulle vært øverst.
annemor80 Skrevet 24. februar 2009 #5 Skrevet 24. februar 2009 Jeg har lært en ny ting idag, og det er øverst i høyre hjørne som det står "aktivitet nå", der kan man klikke på Innlegg (24 t) og få opp de siste innlegg fra alle forum.
Shabby Cheap Chic Skrevet 24. februar 2009 #6 Skrevet 24. februar 2009 haha det visste jeg ikke. da har jeg lært noe nytt i dag jeg å..
Staark Skrevet 25. februar 2009 #7 Skrevet 25. februar 2009 Er så enig så enig. Jeg trykker ofte feil pga den idiotiske scrollinga. Har i tillegg lagt klikk.no for hat, selv om jeg har ok internettlinje og ny data så "henger" dib/bam-sidene pga all reklamen, kun klikk.no vises. Det skjer ofte. Ramler ut fra sidene gjør jeg også.... Og siden jeg er i det negative hjørnet, hvilken idiot har laget den møkka som kalles søkfunksjon her inne?
Synnøve_Solbakken Skrevet 25. februar 2009 #8 Skrevet 25. februar 2009 Har aldri i mitt liv vært borti verre søkefunskjon enn den på dib, og den ble jo enda verre sist de skiftet plattform...
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 25. februar 2009 #9 Skrevet 25. februar 2009 Jeg lastet ned firefox i går, og nå har jeg INGEN reklame på sidene her og alt går mye kjappere!!!
stjertløvetann Skrevet 25. februar 2009 #10 Skrevet 25. februar 2009 Høh?? Jeg har også nettopp begynt å bruke firefox, og jeg har reklamen ennå.. Går kjappere enn explorer riktignok, men hvordan bli kvitt reklamen da? Anybody?
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 25. februar 2009 #11 Skrevet 25. februar 2009 Du googler adblock og velger den som er merket med et stoppskilt. Last den ned, restart maskinen og VIPS er alt så myyyyyyyyyyyyyye bedre!! )
stjertløvetann Skrevet 25. februar 2009 #12 Skrevet 25. februar 2009 Ok, da prøver jeg det seinere! Takk for tipset
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå