Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mobilen min lever sitt eget liv for tiden. Samboer'n min er bortreist i forbindelse med jobb og har prøvd å ringe meg opptil flere ganger hver dag...ikke en lyd har kommet fra telefonen min :(

Venter telefon ang jobb også så er frustrerende når den ikke fungerer, men de har jo mailadr. min så akkurat det ordner seg vel.

Når jeg ringer ut kan jeg plutselig miste alle strekene som indikerer dekning og så blir samtalen brutt...

Aaargh, at man skal være så telefonavhengig altså :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hørtes ut som en god unskyldning til å kjøpe en ny tlf. Om din er gammel da? Er din ny ville jeg gått å klaget på den. SKal jo ikke være sånn..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...