Gå til innhold

KanINA - hvordan går det med deg ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har forandret på nicket mitt da - men er Hebbie....

Var og henta bleiebøtta i dag - hadde ikke glemt å sende deg PM om å treffes, men jeg har søren meg brukt 3 uker på å skrive ut kvitteringen fra mailen min. Fordi det er over ett år siden jeg brukte printeren og har fått ny laptop siden da så trodde jeg det var stress å legge den til laptopen og blekket hadde tørket.

Men det funket enda det var veldig lite blekk igjen :o)

Så da måtte jeg bare kjapt ned og få bøtta siden fristen går ut i morgen og jeg måtte skynde meg å hente lillegutt i bhg før jeg måtte kjapt ut og hente svigermor. Var på omvisning på sykehuset i dag og tida var knapp !!! Måtte jo lage middagen før vi kasta oss i bilen.

Hvordan er formen din ? Skal ikke mase om det du vet hehehee.....du legger vel et innlegg når det har skjedd ;op

Håper alt står bra til ihvertfall med deg......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke fått kavet meg til å hente den bleiebøtta enda jeg heller, printeren er ikke koblet til, og tror den er tom for blekk også.

Men haster jo ikke, har jo ei bøtte fra før, og den kan jo hentes inntil 3 mnd etter fødselen også.

Var ute og spiste lunsj sammen med andre gravide pluss en nyfødt i går, alle sammen bor på Konnerud. Gøy å bli kjent med andre i samme situasjon i nærområdet.

Formen er laber for tiden, hadde det ikke vært for muskelbristen i magen hadde nok ting vært litt bedre, hadde i hvertfall vært mer mobil.

Kvalmen har også blitt litt værre igjen, for ikke å snakke om bekkenet.

Ser ikke ut til at ungen har tenkt seg ut før termin heller, blir vel til at jeg må gå over igjen, er i hvertfall det jeg forbereder meg på.

Skal på sykehuset for vekst estimering i morgen, så er ganske spent på det.

Hvordan går det med deg da?

Skrevet

Men det står på kvitteringen at den skulle hentes innen 3 uker og jeg visste ikke om jeg da fikk registrert ny på meg da.

Har ikke fått testet den ut enda den står klar...

Er ufattelig trøtt for tiden - lillegutt tuller fælt for tida med legginga si. Begynte da han ble litt forkjølet - våknet noen ganger på kvelden eller på natta. Ville ikke sovne med en gang og dro det leeenge ut. Nå legger han seg heldigvis med en gang og sovner, men våkner veldig tidlig. Ikke så gøy når jeg er heldig om jeg får mer enn 3-4 t i strekk !!!

Så jeg har hatt lite søvn de siste månedene....Fikk Phenegan av legen på torsdag, men sambo leste nå at det skal man ikke ta som gravid og spesielt ikke i slutten av svangerskapet !!! Rart.....Har ikke hentet sovetablettene enda. Men jeg orker ikke å være zombie slik jeg var med lillegutt - samme tull med søvn da og det ble verre etter fødsel.

Bekkenet er helt ute og kjører - kan ikke gjøre noe som f.eks ta inn og ut av oppvaskmaskinen uten å ha store smerter. I dag hjalp lillegutt meg faktisk - var sååå ivrig så jeg lot ham være med og det gikk jo kjempebra !! Han var for rask med å ta ut tingene til meg hehehe.....

Fikk endelig henta frem sekken med babytøy som skal vaskes, men det sto helt underst masse annet stæsj. Så etter mye kaving så fikk jeg veldig vondt i magen og ble kvalm, merket også at det var litt lite liv i magen. Enda jeg la meg på sida - da er det alltid full baluba.... drakk kald juice, men ikke noe spes skjedde.

Har en Babywatcher og pulsen var ok, men ikke mye bevegelse. Etter noen timer så ringte jeg sykehuset og dem anbefalte meg å komme inn. Har valgt Tønsberg denne gangen så det er jo et stykke og dyrt med 4 bommer !!!

Kjørte Junior til svigers - dem sjekket pulsen på sykehuset og alt var bra, men skulle vente på gynokologen som skulle ta UL. Men rett før vi kom så ble hun kalt inn til keisersnitt så vi måtte vente.

Ble sittende og vente i 2 t - kjedelig. Til slutt hadde hun kommet kjapt opp og sett over testene mine og sagt til JM at vi kunne bare dra hjem fordi alt så helt normalt ut. Uansett så hadde jeg nok bekymret meg i kveld om jeg ikke hadde dratt inn...har aldri hatt en så ekkel følelse før.

Jeg satser på overtid og blir heller overrasket om han kommer før eller til termin ;o) hehehe....

Er spent på om han vil veie like mye som Junior - har ikke lyst å ha mer enn det hehehe....han var 3170 gr og det var mer enn nok syntes jeg.

Junior måtte overnatte hos svigers siden det ble sent - kom ikke hjem før 22.30. Så kanskje jeg får sove i natt og litt lenge - er dautrøtt !!!

Fortell om estimeringen når du er ferdig da :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...