Gjest Skrevet 24. februar 2009 #1 Skrevet 24. februar 2009 Barnfri i helga..og skal sette inn spiral på torsdag...grrrr....jaja..blir "moro" helg da...JIPPI!! Sukk.....uhu!!!
Gjest Skrevet 24. februar 2009 #2 Skrevet 24. februar 2009 Trenger ikke bety krise det ... Jeg blødde en halv dag da jeg fikk satt inn min, så det var veldig fort unnagjort ;-)
Mrs.HvorErNøkleneMine? Skrevet 24. februar 2009 #3 Skrevet 24. februar 2009 Å den er kjip. Men siden vi snakker om spiral og slikt... Hvor mye koster det? Og er det vondt å sette den inn?
Pysa Skrevet 24. februar 2009 #4 Skrevet 24. februar 2009 Hormonspiral? Hadde ingen plager ved det, litt murring bare.
Pysa Skrevet 24. februar 2009 #5 Skrevet 24. februar 2009 tror den kostet 1200 kr + legeutgifter, var ikke vondt
Gjest Skrevet 24. februar 2009 #6 Skrevet 24. februar 2009 DarkNight* ... gå for hormonspiral, min erfaring er i hvertfall at kobberspiralen ikke virker selv om den sitter i som den skal ;-) Hormonspiralen koster vel ca 1000 kr + det en legetime koster. Jeg syntes ikke det var vondt å sette inn, kan knapt kalles ubehagelig engang.
Gjest Skrevet 24. februar 2009 #7 Skrevet 24. februar 2009 fikk beskjed om å vente i ei uke før jeg hadde sex igjen...
Gemini77 Skrevet 24. februar 2009 #8 Skrevet 24. februar 2009 Mener å huske at du har nevnt tidligere at du er plaget med kviser? Spiral kan forsterke dette problemet da de ikke stabiliserer hormonene i kroppebn. Jeg er ikke så plaget med kviser lenger men fikk litt etter siste fødsel. Jeg fikk beskjed av legen å holde meg langt unna spiral da dette ville forsterke problemet.. Kanskje noe å tenke på?
Gjest mphs Skrevet 24. februar 2009 #9 Skrevet 24. februar 2009 Huff det var jo kjedelig. Jeg hadde veldig vondt i 3 dager etter jeg satte inn min og blødde i 4 mnd.
Gjest Skrevet 24. februar 2009 #10 Skrevet 24. februar 2009 hmm..det har jeg ikke hørt noe om...hadde ikke forventa det skulle bli bedre, men med hormonspiral så kan jeg få roaccutan behandling om ikke annet...
Pysa Skrevet 24. februar 2009 #11 Skrevet 24. februar 2009 ooooook..... ja, det kan være litt kjipt. men dere får finne andre måter enn standarden, da ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå