Gå til innhold

HELVETE!!! Æsj....uflaks!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Barnfri i helga..og skal sette inn spiral på torsdag...grrrr....jaja..blir "moro" helg da...JIPPI!! Sukk.....uhu!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trenger ikke bety krise det ...

Jeg blødde en halv dag da jeg fikk satt inn min, så det var veldig fort unnagjort ;-)

Skrevet

Å den er kjip.

 

Men siden vi snakker om spiral og slikt... Hvor mye koster det? Og er det vondt å sette den inn?

Skrevet

Hormonspiral? Hadde ingen plager ved det, litt murring bare.

Skrevet

tror den kostet 1200 kr + legeutgifter, var ikke vondt

Skrevet

DarkNight* ... gå for hormonspiral, min erfaring er i hvertfall at kobberspiralen ikke virker selv om den sitter i som den skal ;-)

 

Hormonspiralen koster vel ca 1000 kr + det en legetime koster.

Jeg syntes ikke det var vondt å sette inn, kan knapt kalles ubehagelig engang.

Skrevet

fikk beskjed om å vente i ei uke før jeg hadde sex igjen...

Skrevet

Mener å huske at du har nevnt tidligere at du er plaget med kviser? Spiral kan forsterke dette problemet da de ikke stabiliserer hormonene i kroppebn. Jeg er ikke så plaget med kviser lenger men fikk litt etter siste fødsel. Jeg fikk beskjed av legen å holde meg langt unna spiral da dette ville forsterke problemet..

Kanskje noe å tenke på?

Skrevet

Huff det var jo kjedelig.

 

Jeg hadde veldig vondt i 3 dager etter jeg satte inn min og blødde i 4 mnd.

Skrevet

hmm..det har jeg ikke hørt noe om...hadde ikke forventa det skulle bli bedre, men med hormonspiral så kan jeg få roaccutan behandling om ikke annet...

Skrevet

ooooook..... ja, det kan være litt kjipt. men dere får finne andre måter enn standarden, da ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...