Gå til innhold

Date!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært alene en stund nå, og begynner å bli klar for å møte en ny mann! Men hvor gjør man det da! ;)

Nettsteder? Noen sider dere kan anbefale?

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ingen å anbefale, men finner du en som ser ok ut så må du rope ut. Jeg vil også møte noen, og det er ikke flust av menn her akkurat. Ikke er det bare bare og finne barnevakt hver helg heller:)

 

Skrevet

Nei, barnevakt er ikke bare bare å få tak i! Men, skal si fra jeg hvis jeg finner ett bra sted å finne en mann på! Får kanskje prøve møteplassen.no og match.com etterhvert...;)

Skrevet

Du får se etter ja. Det reklameres jo for nettdatingssider i hytt og pine så noen må jo ha hellet med seg:)

 

Lykke til på jakten da!

Skrevet

Noen, eller bare deg? ;)

 

Er det førstemann til mølla prinsippet som gjelder her.... ;)

Skrevet

hvertfall meg :o)

 

er vel en annen oxo, men han har så vidt jeg vet altid hvert anonym.

 

 

Skrevet

Du skulle hatt bilder på profilen din "alene pappa"

Tenk hvis du er en skikkelig hunk som vi går glipp av Hihi!

Skrevet

he he. jah... sier du som er anonym å greier :P he he

 

sjenert jeg....

Skrevet

Nå må du passe deg slik at ikke anonym her kommer og legger ann på deg;)

 

Hvordan er det å være alenepappa hele tiden da? Er det mange av ditt slag rundt omkring? Eller henger du sammen med alenemødre med deres små;)

Skrevet

Ja, ikke sant...Er pingle jeg da, vet du ;-) Hoho!

 

 

 

 

Skrevet

Hehe, undercover. På sjekker`n?

Er du redd jeg skal ta "alene pappa fra deg"? ;-) Hihi

Skrevet

hadde hvert fornøyd jeg om noen kom å la ann på meg da:o)

 

Joda det går greit det. kjenner ikke noen av "mitt slag", men henger ikke sammen med noen alenemødre heller faktisk. Kjenner lite folk med barn sånn i det hele tatt.....

Skrevet

Ha ha.. Nei, ikke egentlig;)

 

Tror ikke du kan ta han fra meg heller, iom at jeg aldri har hatt han:)

Skrevet

Nei, har jo ikke det!! ;) Har også en følelse av at de fleste ikke vil involvere seg i ei som har 2 barn...men men, finner nok noen til slutt! =)

Skrevet

he he. stopper det noen da tro? tror ikke det. gammel er du?

Skrevet

Hehe, tror nok at det stopper noen..-men håper jeg tar feil! ;) Jeg er 27! ;)

 

 

Skrevet

har på følsen at det er værre å være mann med barn å treffe noen da. er liksom ikke normalt det da....

 

Skrevet

Match.com

møteplassen.no

sukker.no

bonderomantikk.no

be2.no

q500.no

 

 

Disse synes jeg dere kan prøve ut, før jeg evnt. tør:)

 

Skrevet

hvert innom sånne sider før jeg, men blir ikke noe greie på uansett. er for sjenert til å ta kontakt med noen der.

Skrevet

Tss.. er det ikke det jentene håper på? At guttene skal ta kontakt?

 

Hadde jeg vært på en slik side, vet jeg at jeg ikke haddev turt å kontaktet noen først:)

Skrevet

nei det skal ikke være så lett det der :P

 

er dere fra da?

Skrevet

Overhode ikke lett! :P

 

Jeg og mine 2 bor ved Asker..;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...