Anonym bruker Skrevet 24. februar 2009 #1 Skrevet 24. februar 2009 Har vært alene en stund nå, og begynner å bli klar for å møte en ny mann! Men hvor gjør man det da! Nettsteder? Noen sider dere kan anbefale?
Gjest Skrevet 24. februar 2009 #2 Skrevet 24. februar 2009 Har ingen å anbefale, men finner du en som ser ok ut så må du rope ut. Jeg vil også møte noen, og det er ikke flust av menn her akkurat. Ikke er det bare bare og finne barnevakt hver helg heller:)
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2009 #3 Skrevet 24. februar 2009 Nei, barnevakt er ikke bare bare å få tak i! Men, skal si fra jeg hvis jeg finner ett bra sted å finne en mann på! Får kanskje prøve møteplassen.no og match.com etterhvert...
Gjest Skrevet 24. februar 2009 #4 Skrevet 24. februar 2009 Du får se etter ja. Det reklameres jo for nettdatingssider i hytt og pine så noen må jo ha hellet med seg:) Lykke til på jakten da!
Gjest Skrevet 25. februar 2009 #6 Skrevet 25. februar 2009 Noen, eller bare deg? Er det førstemann til mølla prinsippet som gjelder her....
alene pappa Skrevet 25. februar 2009 #7 Skrevet 25. februar 2009 hvertfall meg ) er vel en annen oxo, men han har så vidt jeg vet altid hvert anonym.
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2009 #8 Skrevet 25. februar 2009 Du skulle hatt bilder på profilen din "alene pappa" Tenk hvis du er en skikkelig hunk som vi går glipp av Hihi!
alene pappa Skrevet 25. februar 2009 #9 Skrevet 25. februar 2009 he he. jah... sier du som er anonym å greier he he sjenert jeg....
Gjest Skrevet 25. februar 2009 #10 Skrevet 25. februar 2009 Nå må du passe deg slik at ikke anonym her kommer og legger ann på deg;) Hvordan er det å være alenepappa hele tiden da? Er det mange av ditt slag rundt omkring? Eller henger du sammen med alenemødre med deres små
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2009 #11 Skrevet 25. februar 2009 Ja, ikke sant...Er pingle jeg da, vet du ;-) Hoho!
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2009 #12 Skrevet 25. februar 2009 Hehe, undercover. På sjekker`n? Er du redd jeg skal ta "alene pappa fra deg"? ;-) Hihi
alene pappa Skrevet 25. februar 2009 #13 Skrevet 25. februar 2009 hadde hvert fornøyd jeg om noen kom å la ann på meg da:o) Joda det går greit det. kjenner ikke noen av "mitt slag", men henger ikke sammen med noen alenemødre heller faktisk. Kjenner lite folk med barn sånn i det hele tatt.....
Gjest Skrevet 25. februar 2009 #14 Skrevet 25. februar 2009 Ha ha.. Nei, ikke egentlig;) Tror ikke du kan ta han fra meg heller, iom at jeg aldri har hatt han:)
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2009 #16 Skrevet 27. februar 2009 Nei, har jo ikke det!! Har også en følelse av at de fleste ikke vil involvere seg i ei som har 2 barn...men men, finner nok noen til slutt! =)
alene pappa Skrevet 27. februar 2009 #17 Skrevet 27. februar 2009 he he. stopper det noen da tro? tror ikke det. gammel er du?
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2009 #18 Skrevet 27. februar 2009 Hehe, tror nok at det stopper noen..-men håper jeg tar feil! Jeg er 27!
alene pappa Skrevet 27. februar 2009 #19 Skrevet 27. februar 2009 har på følsen at det er værre å være mann med barn å treffe noen da. er liksom ikke normalt det da....
Gjest Skrevet 27. februar 2009 #20 Skrevet 27. februar 2009 Match.com møteplassen.no sukker.no bonderomantikk.no be2.no q500.no Disse synes jeg dere kan prøve ut, før jeg evnt. tør:)
alene pappa Skrevet 27. februar 2009 #21 Skrevet 27. februar 2009 hvert innom sånne sider før jeg, men blir ikke noe greie på uansett. er for sjenert til å ta kontakt med noen der.
Gjest Skrevet 27. februar 2009 #22 Skrevet 27. februar 2009 Tss.. er det ikke det jentene håper på? At guttene skal ta kontakt? Hadde jeg vært på en slik side, vet jeg at jeg ikke haddev turt å kontaktet noen først:)
alene pappa Skrevet 27. februar 2009 #23 Skrevet 27. februar 2009 nei det skal ikke være så lett det der er dere fra da?
Gutt05Jente09 Skrevet 27. februar 2009 #24 Skrevet 27. februar 2009 Overhode ikke lett! Jeg og mine 2 bor ved Asker..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå