Gå til innhold

Vannet har gått..


Anbefalte innlegg

Skrevet

Forrige fødsel startet med vannavgang, og 4,5 time etter at vannet gikk og første ria, var ungen ute.

De sier jo at fødsel nr. 2 går fortere, så da blir jeg mest sannsynlig lagt inn nå?

JM mente jeg var moden når jeg var der tidligere idag.

Skal ringe føden så fort BF kommer hjem igjen om ca 10 minutter.

 

Hvordan var deres andre fødsel i forhold til første?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har ikke født enda,så har ikke svar på spørsmålet ditt.

vil bare ønske lykke til:)

Skrevet

ååååååh gratulerer :):) nå er du spent tenker jeg..

åååå blir nesten spent jeg og.

lykke til .. ha en fin fødsel.

da skal du møte den lille gullungen din snart, I KVELD!!!

<3<3<3<3<3<3

Skrevet

Takk takk!

Er veldig spent, men ble også litt stressa siden jeg ikke hadde noen telefon her hos meg.

Har fått ringt og vi skulle bare komme så fort vi har fått tak i noen som kan være hos snuppa.

Det begynner også å gjøre ganske vondt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...