Anonym bruker Skrevet 24. februar 2009 #1 Skrevet 24. februar 2009 Forrige fødsel startet med vannavgang, og 4,5 time etter at vannet gikk og første ria, var ungen ute. De sier jo at fødsel nr. 2 går fortere, så da blir jeg mest sannsynlig lagt inn nå? JM mente jeg var moden når jeg var der tidligere idag. Skal ringe føden så fort BF kommer hjem igjen om ca 10 minutter. Hvordan var deres andre fødsel i forhold til første?
Kari K. med to søte små Skrevet 24. februar 2009 #3 Skrevet 24. februar 2009 har ikke født enda,så har ikke svar på spørsmålet ditt. vil bare ønske lykke til:)
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2009 #4 Skrevet 24. februar 2009 ååååååh gratulerer :) nå er du spent tenker jeg.. åååå blir nesten spent jeg og. lykke til .. ha en fin fødsel. da skal du møte den lille gullungen din snart, I KVELD!!! <3<3<3<3<3<3
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2009 #5 Skrevet 24. februar 2009 Takk takk! Er veldig spent, men ble også litt stressa siden jeg ikke hadde noen telefon her hos meg. Har fått ringt og vi skulle bare komme så fort vi har fått tak i noen som kan være hos snuppa. Det begynner også å gjøre ganske vondt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå