scania!2åring og lastebilspire Skrevet 24. februar 2009 #1 Skrevet 24. februar 2009 jeg er, ut i fra siste mens dag, 5+4 i dag...og av en eller annen grunn er jeg livredd for å miste. jeg har en fra før og jeg kan ikke huske jeg hadde det slik da... om jeg ikke kjenner symptomer på noen timer begynner alle slags tanker å svirre i hodet. kan symptomer komme og gå litt....???
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 24. februar 2009 #2 Skrevet 24. februar 2009 Heisann jeg er 4+6 i dag og helt paranoid for å miste igjen. Har ei jente som blir 2 i mars, og hadde en SA i august 08. Synes det er nesten litt fælt å gå på do, er så redd for å se blod på papiret...kjenner jeg er mer nervøs for å miste nå enn da jeg gikk gravid første gangen. Men det har nok litt sammenheng med SA`en som jeg hadde også da. Tror det er helt normalt at symptomene kommer og går en del ja. Prøver å tenke litt positivt også, sjansen for at det går bra er jo veldig stor også :-) Så vi får satse på det :-)
Anettemor82 Skrevet 24. februar 2009 #3 Skrevet 24. februar 2009 ja, det er merkelig men sånn har jeg det også. har en gutt som var ett år i januar. hadde en SA før han, men har aldri vært så nervøs som nå...
Anja83 Skrevet 25. februar 2009 #4 Skrevet 25. februar 2009 Mine to svangerskap er totalt forskjellige. Jeg fikk min første som 18-åring (uplanlagt), og da var jeg ikke nervøs i det hele tatt. Tror ikke engang at jeg tenkte på at det var en mulighet for abort. Så på mange måter var det deilig å være ung og naiv. For denne gangen kjenner jeg at jeg er veldig engstelig. Sikkert sammenheng med at vi har prøvd i 2 år for å bli gravid denne gangen, og jeg egentlig har ønsket meg barn i mange år, men har måttet vente pga utdanning. Samtidig prøver jeg å tvinge hjernen til å tenke logisk, og det logiske er jo at det mest sannsynlig går veldig bra! Vi har jo virkelig oddsen på vår side i det vi sitter der med positiv test i hånda. :-) Tror forresten det er helt normalt at symptomer kan komme og gå. :-) Lykke til med graviditetene deres alle sammen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå