Gå til innhold

jobb/samlivsbrudd?/framtid... ordentlig frustrert!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sliter virkelig med hva jeg skal gjøre nå, Mannen min har sagt han vil skilles, men er nå innlagt på psykiatisk med depresjon så jeg vet jo ikke hva som er sykdommen som snakker og hva han egetig mener. "Vi" er et ikke-tema om dagen..

Men så kommer mitt lill personlige dilemma da, Er for tiden i sv.perm, men skal begynne å jobbe igjen om 3 mnd.

Har en nattstilling et stykke hjemmefra, søkte derfor en annen natt stilling nermere hjemme for en stund siden (mens jeg ennå var lykkelig gift trodde jeg..) Har nå fått denne jobben men må svare innen uka er over. kommer til å gå litt ned i lønn om jeg tar den nye jobben. det er et minus, det andre er at jeg kommer til å bli veldig avhengig av bf/barnevakt de nettene jeg skal jobbe.. positive er at jeg har lyst på jobben. Men med tanke på at jeg kanskje blir alenemor (til 3) hadde det vært mye mer fornuftig å lete etter en dagjobb slik at jeg ikke var avhengig av andre enn barnehagen.

Noen som klarer å mene noe om hva jeg skal gjøre? Blir helt gal av å tenke på dette i tilegg til alt det andre som skjer her om dagen.. :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kanskje noen kan legge ut på skravle for meg?

Skrevet

Dette henger jo egentlig på hva som egentlig skjer med forholdet ditt da.

Dersom du skal være alenemor for 3 barn så har du igrunn veldig få valg; Finne deg en jobb som passer best mulig med barnehagen, ansette en au-pair (som igjen koster penger, men kan dekkes inn ved å ta barna ut av barnehagen og satse på litt kontantstøtte i stedet), eller finne noen som passer barna på fast basis kun kveld/natt.

Men ønsker du egentlig en slik hverdag "bare" for å jobbe natt?

Jeg ville personlig sett det an litt, fordi en depresjon gjør så mangt med et menneske, men dersom forholdet ryker ville jeg kastet meg i selen for å finne meg noe på dagtid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...