Anonym bruker Skrevet 24. februar 2009 #1 Skrevet 24. februar 2009 Jeg er gravid i uke 27 og har gått opp fra 53 til 62 kilo nå. Er 1,67 m høy. Trener en god del, ca 4 ganger i uken, men jeg spiser mer enn jeg pleier. Konstant sulten, og jeg har alltid vært småspist før. Spiser sunn mat, ikke voldsomt mye (grovt brød, aldri fete middager, mye frukt osv, iike brus, juice, melk), og kun sjokolade osv i helgene - fredag og lørdag. Har panikk for vektoppgangen. Hater kroppen min sånn den er nå, med større pupper og mer fett. Noen som har noen slanketips som ikke skader fosteret? Synes rett og slett det er deprimerende å føle seg så stygg. Holder det ikke ut, og jeg gleder meg minimalt over å være gravid.
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2009 #2 Skrevet 24. februar 2009 For meg ser det ut som du gjør det rette allerde. Og vektoppgangen din er helt normal. Jeg la mest på meg de første ukene så det er ikke sikkert vektoppgangen din heller kommer til å fortsette i samme tempoet. Du veide jo veldig lite før du ble gravid så det du går opp trenger du nok.. Og etterpå kommer du til å gå ned igjen, er mye annet enn fett som veier også veit du (baby, fostervann, vann i kroppen, morkake) Håper du klarer å nyte graviditeten og se at vektoppgangen din er helt normal. Du kan jo prøve å snakke med jordmor om det siden du sier du blir deprimert av det..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå