Anonym bruker Skrevet 24. februar 2009 #1 Skrevet 24. februar 2009 Hei, Jeg lurer på om aleneforsørger får noe hjelp av nav til penger til pass av barn? Jeg er student og har fått drømmejobben:) Men må betale barnevakt de helger og kvelder jeg skal jobbe ekstra. Er ferdig student til våren.. Kan hende jeg spør veldig dumt.. Men man vet jo aldri hva som fins:) Ha en fin kveld alle sammen..
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2009 #2 Skrevet 24. februar 2009 Ja, stønad til barnepass, 64% av barnepassutgiftene. NAV. Meiner det også gjeld for utanom dagtid. Slik som i ditt tilfelle med pass på kveld og i helgar. Det er jo eigentleg logisk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå