Gå til innhold

Fanken, jeg ramla....

ღ Juksemaker pipelort +spire ღ

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var ute på tur med hunden, og i dag var han ikke glad for å møte andre hunder..... Og så han som alltid er så snill og rolig overfor andre hunder da gitt.... (Kanskje han skulle beskytte matmor eller noe sånt? Han har lukta på magen i det siste, så mulig han skjønner det er noe som må beskyttes..)

Iallefall så rykket han såpass til at jeg mistet balansen, tok et skritt bakover og litt sidelengs, snublet i brøytekanten og ramla framover... Klarte heldigvis å lande på knærne og hendene, så jeg slo ikke magen. Men jeg ble skrekkslagen og trykket fra knærne gjorde at jeg fikk støt opp i bekkenet mitt, så isjiasnerven som var så vond her i forrige uke, som kiropraktoren klarte å rette på, er vond igjen... Kjente at nervene var i høyspenn, og tårene trillet, så jeg måtte avslutte turen og bare snu og tusle meg hjem... Kjenner bevegelser til lille gutten, selv om han er roligere nå, og ingenting er vondt eller ubehagelig i magen, så alt er nok bra... Men sjokkert blir man likevel ja...

Måtte bare få ut litt følelser her nå gitt, og det er nok første gang i svangerskapet... Er 31+1 i dag.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff... det der hørtes ikke noe koselig ut, nei. Du skal ikke ringe føden for sikkerhets skyld, da? Selv om alt sikkert er i orden? Ikke rart det trilla noen tårer etter den opplevelsen der, nei...

Skrevet

enig med Nenoda + et lite under i magen

Skrevet

jeg datt på rompa i trappa, var ikke et hadt slag rompa mi fikk, men nåkk til at jeg også kjente det i bekkenet, og fikk kynnere etterpå

Jeg ringte føden og fortalet hav som hadde skjedd. De mente det sikkert ikke var no falig, men ba meg komme opp så kunne de se på meg.

fikk en ctg, Gu og en UL, Alt var i skjønneste orden.

det er bedre å ringe å snakke med dem en å sitte å lure. da får du litt ro i kroppen i stede kjære deg

Skrevet

Jeg datt på glattisen når jeg var ca.31 uker på vei. Jeg landet rett på magen! Ringte fødeavd. og da sa de at så lenge jeg ikke fikk blødninger, ikke hadde vondt og jeg kjente bevegelser så var det mest sannsynlig helt i orden. Det som kunne skje var at morkaka løsnet, men da hadde du fått smerter/blødninger.

Men er du i tvil, så ring!

Er 38 uker i morgen og alt er helt fint her!

Skrevet

Takk for gode ord.

Men jeg slappet godt av etterpå jeg, og jammen ble det ikke voldsomt med liv utpå kvelden. Har ikke hatt vondt i hele tatt, bortsett fra i det ene kneet, ikke en eneste kynner engang, og i dag er det vanlig med liv i magen. Så alt har gått veldig bra.

Er et stykke å reise til føden, og sambo var borte, så var ikke aktuelt å reise isåfall uten at det var noen grunn til det. Tok ikke telefonen dit heller siden jeg følte alt var ok. Var nok bare sjokket som skremte meg litt en stund gitt... :/

Men har iallefall lært at jeg skal være enda mer obs enn jeg vanligvis er når vi treffer andre hunder.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...