Gjest Skrevet 24. februar 2009 #1 Skrevet 24. februar 2009 Har slitt med vondt i håndleddet en tid nå, spesielt når jeg må gjøre ting med den hånda som krever litt styrke. Tenkte jeg skulle prøve akupunktur og se om det kan hjelpe. Noen som har erfaring med akupunktur som smertelindring?
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 25. februar 2009 #2 Skrevet 25. februar 2009 Nei jeg har ikke prøvd det noen gang. Men har du forsøkt kiropraktor for handleddet ditt? Jeg har god erfaring med kiropraktor.. Har ikke vært der med håndledd da, men han har knekt der også når jeg har vært der.
Gjest Skrevet 25. februar 2009 #3 Skrevet 25. februar 2009 Hehe, får litt grøssninger bare ved tanken på at noen skulle knekke på håndleddet mitt akkurat nå... Tror vi starter "mykt" med akupunktur, og krysser fingre for at det hjelper.
Gjest Skrevet 26. februar 2009 #4 Skrevet 26. februar 2009 Jeg prøvde akupunktur da jeg hadde senebetennelse i begge armene. Prøvde medisiner og fysioterapi. Men det som hjalp var at fysioterapauten satt ei nål i hver arm, to ganger. Og vips, så forsvant smertene! Det føltes ut som armene mine var to poser med vann og at han stakk hull på dem XD Hadde også ei nål i foten under fødselen, men om det hjalp vet jeg ikke :-p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå