Anonym bruker Skrevet 24. februar 2009 #1 Skrevet 24. februar 2009 Jeg klikker snart på sambo!!!!! snorker på sofaen for 3 ettermiddag på rad. Hater når han sover på sofaen og ikke minst snorker.... ARG ARG ARG
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2009 #2 Skrevet 24. februar 2009 Ja, det er lov såfremt han har snorket på en irriterende måte, og at han lander hardt. Husker ikke helt hvilken paragraf det står i, men er iallefall sikker på at det er lov.
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2009 #3 Skrevet 24. februar 2009 He he... Kommer seg litt ann å hvor du bor i landet. Bor du sør for Trondheim er verandaen greit. Men bor du ved kysten så er det beste å kaste han på havet. Bor du derimot nord for Trondheim, men ikke ved kysten så kan du sette han på trappa så han fryser ihjel i kulda!!! Hvis ingen av delene blir noe alternativ for deg så kil han litt under nesa. Bruker å hjelpe det.
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2009 #4 Skrevet 24. februar 2009 Stakkars mannen din! Jeg håper du er gravid:) Hilsen ei som elsker å sove på sofaen.
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2009 #5 Skrevet 24. februar 2009 Det er selvsakt greit om det er jeg som sovner på sofaen;-) he he. Jeg er da ikke irriterende...lol
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2009 #6 Skrevet 24. februar 2009 Ja, det syns jeg er helt greit... hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå