Gå til innhold

Andre som har bestilt varer fra Lookfantastic.com??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er dette med toll osv? Har bestilt shampoo, balsam og hårkur og spray( dobbelt opp, til meg og svigersøster )

Dette ble 900 kr.

Hvor mye blir det i moms/toll ca?

Eller lønner det seg og bestille i mange pakker slik at hver pakke blir under 200 kr? Men da blir vel frakten dyrere siden det er mange pakker?

Hvordan har dere gjort det? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bestiller aldri for mer enn 200 kr. Frakten koster mer, jo mer du bestiller. Så lønner seg absolutt å kjøpe flere små pakker.

Skrevet

Men kan man bestille for 200 kr, eller må han regne at det blir 200 kr ink frakten?

Skrevet

Det er produkt MED frakt, så du må passe på at det ikke overstiger 200 kr med frakten...

Skrevet

Det er 200,- uten frakt.

Frakt og porto kommer utenom.

Skrevet

Er du helt sikker? Bestilte noe derfra som kom på over 200 når jeg inkluderte frakten og da var den innom tollen nemlig. Var så lite over at jeg "slapp" med å betale forenklet tollgebyr, men det er jo alikevel neste 100 kr før man får ut pakken på postkontoret...

Er mulig det er endret da, skal ikke krangle på det jeg hvis du akkurat har handlet der :)

Skrevet

Du kan handle for 200 kr. Frakt kommer utenom... Men om det du handler koster 201kr så mådu betaletoll for 201 kr pluss frakten....

Skrevet

Det som er litt dumt, er jo at kursen kan forandre seg litt. Hvis du er like oppunder 200 kr, og kursen stiger, så er du plutselig en krone over 200. Men jeg også er helt sikker på at du kan handle for 200. Frakten komer i tillegg. Det står spesifisert utenpå pakken hva du har hadlet for, og hvor mye frakten var på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...