Gå til innhold

Noen spådamer her? Hvordan blir dette året?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei:)

Jeg lurer på hva som kommer til å skje i løpet av 2009!

Kommer jeg til å bli gravid?

Kommer vi til å forlove oss?

Og evt andre ting du ser?

Født: I dag, 1988

Takk på forhånd!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei, leste i tarot kortene mine. generelt om deg i 2009:)

begynte først med å se litt i fortiden.

ser ut som du har hatt det vanskelig eller hatt en stressende tid, men det er snart slutt på dette og du nærmer deg suksess dersom du anstrenger deg litt.

for nåtiden fikk jeg fram seks sverd som betyr at du er i ferd med å legge bak deg bekymringer og beveger deg fremover i en lykkeligere fase.

det ser veldig poitivt ut for kjærligheten både når det gjelder sexlivet og samholdet deres som par.

når jeg ser på omgivelser og andre menneskers holdninger får jeg opp sverdenes ridder (opp ned) som rett og slett står for lureri. dette er en advarsel om at du må passe deg for noen med smarte løgner, som provoserer frem krangler, og kan villede deg...

jeg får opp et varsel om en hyggelig følelsesmessig nyhet (usikker på hva det kan gjelde men begrene tyder ofte på en stor fest i sammenheng med bryllup eller graviditet)

til slutt får jeg opp begrenes ridder opp ned.. det tyder på en talentfull, ung mann som mangler motivering og kan ha følelsesmessige problemer. (sannsynligvis din kjæreste) han trenger mye råd og mange "dytt" for å gjøre det han bør gjøre i livet sitt..

vet ikke om det hjelper deg så mye, du må liksom tyde det litt selv når du leser dette. jeg har aldri spådd over internet før men har heller ALDRI tatt feil når jeg har spådd andre. (har spådd graviditet to ganger, da ble de gravide innen 3 måneder, så kanskje jeg må litt nærmere for å få fram det) ;)

Skrevet

Takk for at du tok deg tid:)

Kunne kjenne igjen en god del. det med at kjæresten mangler motivering passer utrolig godt. Har måttet pushe mye i det siste. hehe

Får håpe du har rett med det andre og :)

Skrevet

Dytter på topp, i håp om at det er flere spådamer som kan se:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...